♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jenetene...nå trenger jeg deres forslag til en pen dobbelt navn til gutten min. Slitter her veldig mye. Hva som passer til Daniel, Mikael ol. ?
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jon Mikael Jens Mikael Daniel Emiil Emil Mathias Lukas Emanuel Isak Aerendil Daniel Sakarias Jens Daniel Daniel Kristoffer Jeg synes Danil er kjempefint! Med lang -i Lukas Danil Emil Danil Oskar Danil
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Daniel Christoffer Daniel Emil Daniel Mathias Daniel Nikolai Daniel Olai Mikael Sakarias Mikael Andreas Mikael Christoffer Mikael Herman Mikael Nikolai Mikael Olai Mikael Olander Mikael Tobias
Vannmann35 Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Daniel Kristoffer Daniel Andreas Daniel Elias Mikael Andreas Mikael Sakarias Mikael Johan
blirjegsnartmamma Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Hva med Sofus Alexander? Det var vårt førstevalg inntil noen i nær vennekrets tok Alexander til sin gutt. Da fant vi et nytt Sander Amadeus
♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk for fine navforslag! Men min kjære synes alle de navnene høres homsete og vestkant ut. Det med Sofus Alexandrer trodde han var en ren spøk ! Finnes det ikke noen litt mer macho eller "gammeldagse" navn?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Erlend Johannes Daniel Johan Daniel August Mikael Andreas Mikael Kristoffer Hans Daniel Hans Mikael Mikael Bendik Bo Mikael Fredrik Mikaal Når dere velger "noe som passer til Daniel og Mikael må dere forvente "homsete" navnforslag (mange her er kjempeflotte, og absolutt ikke homsete!).. Daniel og Mikael er ikke helt maskuline selv..
♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 daniel og Mikael var egentlig bare eksampel. Hvilken mellomnavn som passer til Aleksander? Vi beggge mener at det er veldig pent navn,men siden jeg vil ha dobbelnavn må vi finne på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå