Gå til innhold

Noen som testet negativt på IKM, men var gravid likevel??


jordbær80

Anbefalte innlegg

Når fikk dere positiv test da?

Slenger inn et spørsmål fra Bli Gravid jeg.

Hadde IKM i går. Negativ CB-digitaltest og ingen mens. Mensen pleier å komme på dagen! Føler meg annerledes i kroppen denne gangen, men mulig kroppen lurer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde ganske negativ test ikm. så en svak strek etter 15 minutter, men da er det vel egentlig for seint å lese av.. tok en digital test 3 dager over ikm, så slapp jeg å tyde noen eventuelle streker, og den var positiv. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok CB digital paa IKM og 2 dager etter begge saa "ikke gravid", 3 dagen tok jeg vanlig CB og da fikk jeg strek med en gang.

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg på IKM, og den var negativ. Ny test etter tre dager, negativ..en ny test etter ennda tre dager, den var også negativ. 13 dager over Ikm tok jeg en siste test, fordi mensen aldri dukket opp. Og den var positiv. Veldig rart, for jeg har alltid stabile sykluser. Men denne gangen er den av en eller annen grunn forskjøvet. Har hatt senere eggløsning enn antatt. I dag så jeg lille spiren på UL, bitte liten med bitte lite hjerte som slo 122 slag pr.min!! Helst fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt negativ test på IKM (billige tester) og var sikker på at jeg ikke var gravid. Var så ute på reise 4 dager og da jeg kom hjem var testen knall positiv :) Så det er håp så lenge mensen ikke er der.

 

Jeg hadde forresten en SA i september og da testet jeg positivt før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang testet jeg positivt på IKM, gangen etter (som dessverre endte i sa) testet jeg positivt to dager over, og denne gangen testet jeg positivt dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...