Gå til innhold

Så velger jeg å kalle meg høygravid likevel :-)


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Er jo bare i uke 31, men siden det jo er under 40 dager til den lille prinsen kommer, så vil jeg også ha retten til å få lov til å kalle meg høygravid! Hehe!

 

Så får vi bare se hvor lenge de vil holde ham der inne i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her blir det keisersnitt i uke 34-36... så nå er det bare for meg å holde ut så lenge jeg kan, og passe på at han blir der inne og vokser seg litt større. Han ble estimert til 1500+ i forrige uke, så han er jo stor og fin allerede!

 

Og du har helt rett! Dagene bare flyr!

 

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig. Jeg skal på vekstestimering rundt uke 37 jeg. Fikk ikke før. Skal på det fordi jeg er redd for å føde hvis babyen er stor. Moren (som jeg har AKKURAT samme kroppen som...) klarte så vidt å få ut en baby på 4 kg, så jeg er veldig redd for at babyen blir sittende fast og det blir haste keisersnitt... Men jordmor sa bare: er ikke vits i før uke 37, for da er jo babyen liten uansett hvis den kommer ut...

 

Men masse lykke til i alle fall da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på at det kommer til å gå bra med deg! Husk at det er hodestørrelsen som er det viktige, ikke vekten. Godt at du blir fulgt opp. Og den lille skal nok komme ut på best mulig vis, enten det blir fødsel eller ks på deg. Begge deler er fullt overkommelige, vet du! Jeg endte med hastesnitt forrige gang fordi han hadde snudd seg i bekkenet, med nesa opp og i tillegg skjevt... så han kom bare ikke ut. Men så ble ks opplevelsen kjempefin til tross for at vi ikke var forberedt på det!

 

Så ikke vær redd!

 

Masse masse lykke til du også :-) Når har du termin forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...