Gå til innhold

Uff, snart eksamen

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare syte litt. Jeg har eksamen den 18. Har nesten ikke fått lest. Har vært plaget med kvalme og tretthet siden sist eksamen og i tillegg klarte jeg å bli smitte av omgangssyken. Herlig! Jeg var jo ukonsentrert nok i utgangspunktet, bare ved å tenke på å være gravid. Blææ. Gleder meg til jul! Har så lyst å fortelle til vennene mine og søsteren min at jeg er gravid, når de er på besøk kan jeg jo nesten ikke drive å klage over kvalme og div. Da vil de rømme på dør i redsel for å bli smittet. Jaja, snart god jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så synd å bli dårlig like før eksamen. men det er ikke noe vits at du stresser deg for mye ut nå, bare ta det med ro. la det gå som det skal. det vil nok gå bra. ta heller godt vare på deg, og ikke stress det ut.

det er så koselig når man skal fortelle det til venner og de nærmeste. :)

vel jeg har juleferie nå, ble ferdig igår ......det var deilig. men skal jobbe i jula da.....

du får ha lykke til på eksamen. ik stress. klem

Skrevet

Jeg må si meg enig med deg! Jeg har eksamen 17 og 18. det er de siste før jul. Når jeg har hatt de så har jeg hatt 8 eksamener dette halvåret, er DRITA sliten! nå skal det sier at jeg støyk på 2 stk, så i utgangspunktet hadde jeg 6 stk. men jeg syns det er mer enn nok da. Er VELDIG trøtt har nesten ikke kommet meg på forelesniner før i tolv tida. skal bli deilig å bli ferdig!! lykke til den 18!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...