Gå til innhold

Huff som jeg bekymrer meg og lurer på masse..........


babyandme

Anbefalte innlegg

Ny her inne jeg:) Er i uke 10 og andregangs.. blir evt to tette med 16mnd mellom. Skal til lege for første kontroll på mandag(var det tidligste de hadde til meg).. Har hatt småblødninger(brunrødlig og vannaktig) i noen uker nå(på og av) og vet ikke hva det skyldes..hadde det ikke i sist sv.skap.. noen som har peiling? føler meg ellers veldig gravid, er kvalm og gråter for ingenting hehe..;)

Må legen undersøke meg på mandag eller har jeg rett på tidlig ul? er så bekymra og håper alt står bra til med h*n i magen.. og må jeg ta med papirer fra sist sv.skap? eller har fastlegen fått dette fra min tidligere lege da jeg gikk gravid? vi har nettopp flyttet, må evt lete frem papirene..

Før jeg visste om graviditeten flyttet vi inn i ny leil.og det var nymalt.. luktet skikkelig maling.. de hadde brukt både olje-og vannbasert maling med merket "Lady".. har pustet inn dette hver dag, selvsagt luftet mye men. Kan fosteret ha tatt skade av dette? noen som vet?

 

takker for svar....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei babyandme...:) jeg kan ikke svare deg på alle spm men kan svare litt på det ang brunaktig utflod...jeg hadde nemlig dette i 2 uker i strekk,hver gang jeg tørket meg..dette har stoppet for meg og jeg var på tidlig ul etter de 2 ukene og da fikk vi se ett pumpende hjerte og alt sto bra til med den lille.da var jeg i uke 8.:) er vanlig hos mange,men istedenfor å bekymre deg så få legen til å sende en henvisning til en tidlig ul så slipper du det..det hjalp for meg..det har stoppet opp også:) Nå er jeg i uke 10 som deg.når har du termin?

lykke til..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, virket som det har roet seg nå med blødningene, håper hvertfall det.. har termin i midten av juli, men vet ikke helt sikkert enda.. skal til første kontroll på mandag og dersom jeg får tidlig ul får jeg nok en mer sikker termin:) Takk for svar, det var betryggende å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...