Gå til innhold

Hjeeeeelp!

lykkeliten kom til meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i dag og puppene mine er ikke lenger ømme, jeg tisser hele tiden og det gjorde jeg også sist jeg hadde MA. Akkurat som om kroppen tømmer seg for væske. Jeg fikk så dårlig følelese at jeg var nødt å ringe og få privat UL. Jeg kommer dit og legen ser at det er en sekk der med et lite foster i. Etter planen skal jeg være 6+2 og etter målet var fosteret 2,7 mm og det vil si 6+0. Det som er problemet er at hjerte ikke har begynt å slå!!! Trodde det skulle ha gjort det nå, men legen sier at sekken så helt fin ut, ingen væske dannelser rundt og livmorhalsen er lukket. Så han ville ikke avskrive nurket. Dessuten som han sa, ville ikke jeg merke så fort at hormonene forsvant, det ville skje saktere ettersom utviklingen må ha stoppet en av de siste to dagene om den har stoppet da....Jeg hat gått gjennom IVF og han fant ganske store cyster hos meg og mente det var de som kunne tulle litt med systemet mitt! Men er det andre som har opplevd at det ikke har vært hjerteaktivitet 6+0???? Blir velsig glad for svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Hei hei.Jeg var på ultralyd i uke 6+1 å nurket var 3 mm men hjertet slo ikke.Nå er jeg 12 uker å gullet er 34 mm.Det er ikke alle som ser hjerte aktivitet så tidlig.Jeg forstår at du blir bekymret.Men jeg tror at alt er som det skal.Det med symptomer kommer å går.Noen har ikke symptomer i det hele tatt.Jeg har også opplevd en MA.Så jeg forstår deg men prøv å slapp av.Gullet ditt har det sikkert kjempe fint.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxalt jeg har for at dette får et positivt utfall.Klem.

Skrevet

Vi så også at det var en fostersekk med en hvit prikk inni.Men som sagt ingen hjerte aktivitet da.Var tilbake i uke 8 å da slo det som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...