Gå til innhold

mye vondt...


anesofie

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg er en pyse, men jeg sliter om dagen... Har ei lita krabat som turner rundt og rundt hele dagen lang.. Det er jo et bra tegn, men det gjør til tider vondt, i ribbein osv føler innvollene mine blir flytta på... også vondt i underlivet og lysken, blir sliten av det... er dette normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, tror nok det er ganske normalt - melder meg i alle fall inn i klubben som etterhvert har fått litt vondt her og der... Vi skal jo ha bekkenløsning på slutten, det er en forutsetning for å få ut ungen har jeg skjønt, men hvor plaget vi blir av det varierer nok ganske mye.

 

Men, skal ikke klage (i alle fall ikke så veldig), jeg har vært i stand til å leve som normalt og ting går stort sett fint så lenge jeg ikke glemmer at jeg er høygravid og tror jeg kan f.eks kan gå i vanlig tempo eller løpe til bussen, men det glemmer jeg selvfølgelig av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok "normalt"! Jeg har termin 15. januar og har i dag 32 dager igjen... Deilig å kunne ha nedtelling på dager, er liksom litt nærmere da! Det er myyye aktivitet, og som du skriver, til tider veldig vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi termin på samme dag, anesofie. Min krabat har vært livlig, men er roligere i bevegelsene nå. Heller rekker han ikke opp til ribbeina, når han ligger med hodet ned og sparker oppover. Det har vel litt med hvordan vi bærer barnet, om livmorplasseringen, høyden på mor og barn? Tror du ikke? Høres iallefall vondt ut å bli sparka i ribbeina. Jeg kjenner ømhet i underlivet innimellom. Er ellers såpass sliten nå at jeg så det som en lettelse å bli 100 % sykemeldt nå. Er du i jobb enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte.. Føler jeg er gul og blå på innsiden..!

Men jeg tror ikke det er noe farlig, jormor har hvertfall ikke sagt noe om det når jeg har nevnt det. Jeg har termin 27. Januar, så du hadde i slutten av januar du også, så da er vi vel kanskje like langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykemeldt en stund pga av høyt blodtrykk... Den vesle frøkna våres ligger som oftes på tvers og Aldri rolig hehe... Så moro at vi hadde termin samme dag ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på dere som har termin i slutten av januar:) Har siste dag i mnd jeg også, og kjenner meg godt igjen i smertene du beskriver. Babyen vår har visst snudd seg, og hodet er festet, men den greier likevel på en eller annen måte å konstant sparke meg i ribbebeina.

Er det noen av dere som har hatt mens lignende smerter? Av og til strammer hele magen seg, og da er jeg sikker på at den vesle kommer,hehe. Men får knipe igjen etter jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her! Blir ikke så gode netter! Helt øm i ribbena til tider. Prøver å rette meg opp, men klarer liksom ikke slippe unna presset, he he. Og så presser han såååå på nedover innimellom! I natt var det ekstremt. har bekkenløsning, så da er det ikke noe bedre. Er nok helt naturlig at det gjør vondt her og der nå som de små gullene våre begynner å bli store, men så deilig det skal bli å bære ham i armene i stedet for magen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Krabaten vil nok snu seg snart og da blir det litt lettere. Underlivet gjør seg klart og vier seg ut og strekker seg. Det kan gjøre litt vondt,men dessverre og heldigvis helt normalt.

Lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å lese at flere har plager og vondt. Jeg har også vært bekymret for mye vondt pga VELDIG mye aktivitet, og i tillegg sterke menssmerter/tak. Men på kontroll i dag sa også spesialisten at dette er vanlig - betryggende:) Han virker veldig utålmodig på å komme ut så mye som han spreller! Termin i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...