Gjest Skrevet 26. desember 2007 #26 Skrevet 26. desember 2007 Så der... da har den verste skuffelsen lag seg denne gangen også. Så nå er det bare å se fram mot neste el. Håper det ikke blir så lenge til du får operasjon da! Dere har bestemt dere for å prøve ivf med en gang etter operasjon? Vi kommer vel til å prøve aih en gang til før ivf. Men funker ikke det da, så blir det rett over på ivf her også GODT NYTT ÅR til deg! Og så skal 2008 bli et bra år for oss begge
prøver28 Skrevet 28. desember 2007 #27 Skrevet 28. desember 2007 Hei igjen Jeg vet ikke helt hva vi gjør, mannen min er enig med meg at det er kjedelig å gå igjennom denne prosessen en gang til for bare 7 % sjanse. 40% høres bedre ut for oss begge. Får vente til operasjonen også høre med legene hva de mener. Mulig det blir et AIH til, men har mest lyst til bare å hoppe rett videre selv om det koster mer og er en større omvelting for kroppen. Orker ikke prøve så mye lenger nå merker jeg=(. Krysser fingrene for at vi begge blir gravide TIDLIG i 2008=) GODT NYTT ÅR!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå