Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei=) hm... merker noe ja... Jeg har vært utrolig trøtt den siste uken. Men på nettene får jeg ikke sove=(. Jeg har hatt veldig mye luft i magen, små stikking i magen, kramper, vondt i korsryggen og ømme bryster. Er redd alt dette er pga pergo + eggl. sprøyten. Jeg temper hver dag.... temperatruen har bare gått oppvoer siden eggløsning, men i går datt den litt ned og i dag litt mere...Eh.. håper virkelig det bare er det de kaller feste dip!! Har så lyst til å ta en test i helgen, men det er vel for tidlig. Hvordan går det med deg?? Noen symptomer?????

Klem

Nei, stort sett det samme som deg :) Hehe... stuptrøtt når jeg kommer hjem fra jobb og slokner på sofaen (selv om jeg har en myyye mindre stressende jobb nå enn tidligere) og sover dårlig om natta.

Varierende hard og løs mage, sikkinger og murringer i livmor/eggstokker og ømme pupper. Og begynner å bli ganske emosjonell igjen :) Hehe... hatt det ganske bra nå en periode, men nå får jeg tårer i øynene for det minste :) Hehe

Men alt er vel bare pms.... så blir overrasket om blodprøven er positiv ja! Har allerede innstilt meg på at den blir negativ dessverre...

Hei igjen

Vi må bare tenke positivt!!! Jeg lar meg ikke tenke negativt før mensen er kommet, tempen raser og minst 2 tester sier negativ...he he..

Tror jeg tar en test i morgen tidlig...litt dumt, men kjøpet mange billigtester på nette=). Ok å høre at andre også har de samme symptomene=). Jeg krysser fingre og tær for oss, dette skal gå bra! Mange som har fått det til på første forsøk. Jeg har påvist endrometriose, brent vekk en god del, men noe igjen på livmoren. I tillegg sa legen under inseminasjon at jeg har bakovervendt livmor og "veldig" trang livmorhals. Hvis dette forsøket ikke lykkes må jeg inn til ny operasjon. Utblokking kalte legen det. Må åpne livmorhalsen slik at de kommer lettere til ved IVF..... Please gud la meg være gravid denne måneden...Eh,...

Klem

Har du tenkt å teste med hjemmetest før blodprøven på torsdag??? Det har ikke jeg tenkt å gjøre. La det være spennende helt til svaret foreligger :) Hehe... Men HVIS det skulle vise seg å være positivt, vil jeg jo ta en test bare for å se at det faktisk er mulig å få en positiv graviditetstest :)

Annonse

Hei... burde ikke teste, men er så utrolig spent. har lest at man kan teste positivt fra 10 dpo. Prøver å holde meg til tirsdag, da jeg vanligvis har 12 dager lutefase.... håper jeg har det denne måneden også. Har hatt en del murring selv den siste tiden. tempen gikk opp igjen i dag.... krysser fingrene på at den dippen i går var feste dip=)=)=).

Vi får vel ha is i magen noen dager til, lover å si i fra når jeg har tatt en test=).

Hei=) Ja da... er dum jeg vet du.. testet i dag 13 dpo ... negativ=(. Blodprøve i morgen... håper virkelig jeg testet for tidlig. Ikke fått mensen og tempen er fortsatt høy så det gir meg litt håp. Hvordan gikk det med blodprøven din på fredag??? Har du testet enda?=)

Har ikke ringt og sjekket blodprøven jeg tok på fredag. Den ble vel bare tatt for å sjekke om man faktisk hadde hatt eggløsning?!? Og det er jeg rimelig sikker på at jeg har hat ja :) Tempen er skyhøy :) Hehe... Er glovarm når jeg våkner om morgenen og på ettermiddag fryser jeg som bare det til tross for høy temp:) hihi...

Og nei, jeg har ikke testet ennå. Gidder ikke gjøre det heller før blodprøven nå på fredag.

*Krysser fingrene for positiv blodprøve på deg i morgen*

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nei skjønner det...visste også at jeg hadde hatt el. Men likte å høre at progesteron nivået mitt var såpass høyt=). Dette ordner seg!!! Vi blir gravide snart.. DET ER JEG HELT SIKKER PÅ. Bare å holde ut litt lenger. Har prøvd så lenge at hvis jeg faktisk er gravid denne månenden vet jeg ikke hvordan jeg vil reagere... er liksom bli vant til å slite... Leste her inne at mange testet postitivt på dag 9 så jeg ville bare se, men visste jo egentlig at det var dumt..... Alle rundt meg venter nå.. det er helt tragisk... kjip jul hvor alle sitter der med magene sine og vi fortsatt prøver, merker jeg blir lei meg bare av tanken...Men fortsatt et lite håp i morgen... Klem

Jeg er skikkelig nedfor akkurat nå. Sikkert pms :) Hehe...

Når startet dere prøvingen? Vi startet i juli i fjor og har bare ikke fått det til å klaffe.

Skal vurdere om jeg orker en runde til med AIH før vi går videre til IVF. Har sagt det til mannen min at jeg ikke gidder drive å proppe meg med medisiner dersom det likevel ikke funker.

Men dersom vi velger en runde til med AIH, vil det jo si at vi ikke får begynt noe IVF-forsøk før langt utpå våren en gang... Begynner jo å bli rimelig utålmodig da

Hei

Jeg sluttet på P- pillen i februar 2006. Begynte med iherdig prøving fra juli 2006. Jeg har også sagt til mannen min at jeg har lyst til å gå rett på IVF. Jeg har fått diagnosen endometriose, i følge forskingen viser det seg at de med endometriose har 50 % mindre sjanse til å lykkes ved AIH enn de som ikke har det. dvs. 15% /2 = 7,5% sjanse. ALT FOR LITE. Men på Ivf har det ingeng betydning. Har derfor veldig lyst å gå rett videre. Siste problemet mitt som jeg fikk opplyst ved siste inseminasjon er at jeg har bakovervendt livmor og alt for trang livmorhals. Jeg må derfor ringe sykepleiern hvis prøven er negativ i morgen og si at jeg må settes opp til en operasjon ( utblokking av livmorhalsen) før vi kan fortsette med forsøkene, da mister vi ivhertfall tid. Håpløst. Etter så mange Gu og etter laparoskopi så ser de dette først nå.????.. Drit sur for det egentlig!! Det r også derfor jeg ønsker at vi virkelig har fått det til nå, hvis ikke blir det nok flere måneder til neste gang=(

Annonse

Jeg sluttet med pillene i april 2006 jeg da... var tom og orket ikke gå på apoteket og kjøpe nye :) Hihi :) Men vi startet ikke prøvingen for i juli. Hadde jo regnet med at det kanskje kom til å ta en halvårs tid, men hadde aldri drømt om at det skulle ta sååååå lang tid!

Har vært gjennom diverse utredning og ingenting galt å finne som skulle tilsi at vi ikke skal klare det på egenhånd. Legen sa at vi kommer inn under kategorien uforklarlig barnløse. Litt kjipt egentlig, for da vet man jo ikke grunnen til hvorfor det ikke klaffer!

Hvorfor må du blokke ut livmorhalsen før dere kan starte ivf? Er det så stor forskjell på om dere blir gravid med aih eller ivf når det gjelder det da?

Du må love meg å skrive inn resultatet her i morgen! Kommer til å logge på med en gang jeg kommer hjem fra jobb!!!

Hei igjen

Jeg må blokke ut fordi de har problemer med å komme til ved Aih... legen drev og klipte i meg når hun førte det inn sist.

Dagen før måtte legen se med ul først hvordan formen var før han klarte å komme riktig til. DØDS VONDT!!! Hun siste sa jeg mått få en utblokking hvis ikke ville de ikke kunne komme til når de skal hente ut egg eller sette de inn igjen. I tillegg fører denne trangeheten til at jeg har enorme mens smerter.

Begynt å spotte litt nå..NEEEEEIIIII....!!

Ja var visst forskjell i følge den rapporten jeg leste på FUB. Viste seg at de med endometriose har problemer med at egget fester seg eller at det ikke blir befruktet... de vet ikke helt hvorfor det er mindre sjanse men i følge det forsøket de tok så viste det seg at bare 50% av de med endo hadde lykkes i forhold til de som var uforklarlig barnløse. Visste vel egentlig at dette var håpløst, men vi vil jo prøve alt for å få et lite nurk vi også=(

Legger inn resultatet så for jeg har det... kjempe spent!!

Ja... da var resultatet klart. NEGATIV. Nå må jeg vente på operasjon. DRITT!!!! Skjønner ikke hvorfor alt skal være så urettferdig=(. Helt utrolig nedbrutt i dag. Tempen er høyere enn noen gang, ingen mens, men negativ blodprøve.... Off hadde så håpet at dette var måneden vår=(. Lykke til i morgen... håper virkelig du får en bedre nyhet enn det jeg fikk.

Har ikke fått svar på prøven. De hadde tatt julefri da jeg ringte. Dårlig gjort. Kunne jo jammen holdt åpent til kl 16.30 da siden det står på arket at det skal ringes mellom kl 15.30 og 16.30 for svar.

Så da får jeg leve noen dager til i uvisse. Egentlig like greit det. For NÅ ER DET JUUUUUUL!!!!!!!

Neeeeeiiii... off så kjedelig da=(. Ja ja... bare 14 dager til nytt forsøk=) eller? Trist, men det vil gå bra snart. 15 % sjanse er bedre enn 0%. Håper vi begge får det til på neste forsøk. Tror faktisk jeg skal høre emd legene om jeg kan gå rettt til ivf etter operasjonen. Tror nok det er det eneste som vil fungere for oss nå=(.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...