Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 6 og ingen kvalme, hadde vondt i brystene, men det er nesten borte, ingen luft i mage nå lenge... ingen tegn på noe som helst! :-(

Hvorfor har jeg ingen tegn på graviditet? :( er det flere der ute som har ingen tegn?

Er rett og slett deppa og redd for at noe er galt!

Leser og leser om uke fra uke, og jeg har ingen tegn på at noe vokser i meg og det gjøre meg ordentlig beskymret..

Alle for jo et eller annet tegn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får mange symptomer, noen får få symptomer andre igjen får ingen symptomer som helst bortsett fra uteblitt mens, og det er jo et symptom i seg selv må du huske :)

Symptomene har også en tendens til å komme å gå. Skjønner at du blir urolig (ble også ganske urolig når mine ømme bryst i første svangerskap plutselig ble borte), men det trenger absolutt ikke bety at noe er galt i det hele tatt.

Tror også det er veldig vanlig at man ikke føler seg gravid i begynnelsen - ingen mage eller andre ytre tegn. Det å være gravid er jo en ganske fantastisk og uvirkelig ting. Følelsen av å være gravid kommer nok sterkere inn i 2. trimester med en begynnende mage og UL :)

Skrevet

Hei du.

Det tror jeg ikke du skal bekymre deg over. Det er helt normalt at symptomene opphører fra tid til annen, for så å komme tilbake :)

Husker jegogså var litt sånn rundt uke 5-6. Men om du er bekymret, så ta kontakt med legen din, det er alltid det beste. :)

Håper alt er bra, og lykke til videre..

Skrevet

gråtter litt her nå.. tuuusen takk for svare jenter.

Du har rett, mensen er jo borte..

uff, fært å ha det sånn, jeg er lykkelig for at jeg er gravid og livred for at noe skal være galt.

Skal til legen på tirsdag, bare tiden kunne gå litt fortere..sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...