Gå til innhold

Har begynt å få litt mage :) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8+2 i dag og har allerede begynt å få en liten mage. :) Så det i speilet i morges og kjenner det på buksene... Er min andre, det pleier jo å vises litt tidligere da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det på buksene mine ja. Tror det er pga oppblåsthet jeg, er liksom stor hele magen, ikke bare nederst.....Jeg venter min første.

Skrevet

Hei!

Er i 10. uke, og føler meg riiimelig oppblåst ja..spesielt om kvelden...fant ei super olabukse på ONLY her forleden,,,med skikkelig stretsj i livet...veldig behagelig, dessuten var den veldig lav i livet, så når magen kommer for fullt håper jeg på å bare kunne "dra den ned" om du skjønner...buksa altså, ikke magen.hehe....De gamle olabuksene er ubehagelige hvis jeg ikke kan ha knappen oppe:-)

Skrevet

Er 8+3 i dag, og synes også magen har begynt å komme allerede. Er min 2. også da, så det er vel helt normalt...

Skrevet

Er 9+1 i dag og syns det er en liten klump nederst på magen. Skjørt og bukser er litt strammere og knappene får være åpne når jeg slapper av om kvelden Håper den snart blir større.. hihi. gleder meg ;)

Skrevet

Jeg er 7+3 i dag og har en liten kul...Var på UL i dag..Babyen ligger ganske høyt opp...Nesten oppe ved navelen...Så jeg føler meg mer oppblåst rundt det området.. Den hadde visst festet seg øverst i livmoren...Dette er min 3 graviditet...2 barn..Hadde en SA i februar.

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag :) begynner å nerme meg den store milepælen men går sakte... Magen er oppblåst hele tiden men begynner å bli hardere nederst i magen. Så den er vel begynt å vokse da :) Er mitt første barn så alt er så spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...