Venter på bitteliten Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Er 8+2 i dag og har allerede begynt å få en liten mage. Så det i speilet i morges og kjenner det på buksene... Er min andre, det pleier jo å vises litt tidligere da.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Kjenner det på buksene mine ja. Tror det er pga oppblåsthet jeg, er liksom stor hele magen, ikke bare nederst.....Jeg venter min første.
Lina08 Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Er i 10. uke, og føler meg riiimelig oppblåst ja..spesielt om kvelden...fant ei super olabukse på ONLY her forleden,,,med skikkelig stretsj i livet...veldig behagelig, dessuten var den veldig lav i livet, så når magen kommer for fullt håper jeg på å bare kunne "dra den ned" om du skjønner...buksa altså, ikke magen.hehe....De gamle olabuksene er ubehagelige hvis jeg ikke kan ha knappen oppe:-)
nepomuk Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Er 8+3 i dag, og synes også magen har begynt å komme allerede. Er min 2. også da, så det er vel helt normalt...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Er 9+1 i dag og syns det er en liten klump nederst på magen. Skjørt og bukser er litt strammere og knappene får være åpne når jeg slapper av om kvelden Håper den snart blir større.. hihi. gleder meg
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er 7+3 i dag og har en liten kul...Var på UL i dag..Babyen ligger ganske høyt opp...Nesten oppe ved navelen...Så jeg føler meg mer oppblåst rundt det området.. Den hadde visst festet seg øverst i livmoren...Dette er min 3 graviditet...2 barn..Hadde en SA i februar.
villevilla Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er 9+1 i dag begynner å nerme meg den store milepælen men går sakte... Magen er oppblåst hele tiden men begynner å bli hardere nederst i magen. Så den er vel begynt å vokse da Er mitt første barn så alt er så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå