*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Åhhh... Det er så inni hampa vanskelig! Vil ha en god og trygg vogn for hele vognperioden. Den må være comfortabe for barn og voksne. Vi bor i en trang bygård og må ha en vogn som enkelt kan slås sammen og opp og ikke ta mye plass i trappen. Vil også at den skal være pen. Liker Bugaboo godt, men sportsdelen ser utrolig liten ut:. Kan noen være snille å hjelpe?
shanty73 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Holder en knapp på Teutonia jeg da...
My little girl_ Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Cerox her, er utrolig fornøyd med den vogna,virkelig verdt penga sine!!=0) Anbefales..!!
trude lutt Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Vi har også denne, og den er god og stor. Jenta vår er snart 2 år, og bruker den som sovevogn. Men vil bare opplyse om at den er ganske tung....så hvis den skal bæres opp trapp, ville jeg valgt en som er lettere. Men bortsett fra at den er tung, er den en super vogn!!
ChicaEnero Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Bugaboo Jeg har den, har ikke begynt å bruke den enda, men så lang er jeg kjempe fornøyd. Synes den er så fin Genialt at man lett kan bytte trekkene, spesielt om den skal brukes til flere barn. Den er lett og blir liten sammelagt. Tror ikke sportsdelen blir for liten. Baggen er stor og god, og sportsdelen kan brukes begge veier. At den kan snues er viktig for ett lite barn trenger å se mor i begynnelsen.
carmencita Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Bugaboo..... Sier ikke det bare fordi vi har den selv, men fordi den er genial for opp og ned trapper, inn og ut av bil, og ev liten plass i gang eller til oppbevaring... Det er en smart vogn med masse ekstra tilbehør som kan kjøpes - som andre bare kan misunne deg! Og jeg lover deg, at det kommer ting etterhvert som du kunne tenke deg, som du kanskje ikke tenker på i det hele tatt før du kjøper en vogn. Bugabooen har egen transportbag dersom dere skal fly med den - denne er super og vel verdt pengene for å ikke ødelegge vogna. Den har sommerkalersjer, sol- trekk, vinterhjul... you name it! Og så har den ikke lufthjul (2008- modell) så du unngår å punktere. Det er jo 3 ganske forskjellige vogner du nevner - hovedfordelen med buggisen (bortsett fra at den kun veier 9 kg) er jo de svingbare hjulene, mener jeg. Du må jo finne ut om du ønsker det, eller 4 faste. Det er en ganske avgjørende ting for valget ditt, vil jeg påstå! *tvi-tvi*
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Tror ikke sportsdelen på bugaboo er noe mindre enn mistralen iallefall. Emmaljunga vet jeg ikke.
Mmmmmmamman Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Bugaboo har større bag enn Emmaljunga. Det betyr mer enn man tror på forhånd:)
*RutIetutt* Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har Bugaboo og er veldig fornøyd med denne. Ser de over her ramser opp masse positivt, og jeg vil bare signere dette. Prøvde sportsdelen til gutten min da han var 2,5 år og han hadde grei plass - så den er ikke så liten - smal, men god plass likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå