Gå til innhold

Bør jeg ta det med ro hvis jeg har hatt en øøøørliten blødning?


Ella78 m/ A&M

Anbefalte innlegg

Huff, jeg hadde en biiiiitteliten blødning i går kveld, og en ørliten en i dag morges. Bare som vises på dopapiret (beklager detaljen), ikke mer. I dag var planen å dra på juleshopping, men nå lurer jeg på om jeg kanskje bør holde meg hjemme i stedet? Urk, jeg blir helt tullerusk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg godt jeg, jeg vile tatt det helt med ro og kanskje kontakte legen, selv om det skal viss nok være vannlig å ha litt blødning rundt den tiden man egentlig skulle hatt mensen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd det samme som deg og vært hos lege. de sa helt normalt det er ofte livmor tappen som blår litt pga at livmoren skal snu seg når man er gravid... den er ofte følsom ved løft,pressing, hard tørking på do og sex... ikke noe farlig:) kos deg vidre i svangerskaøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg tatt heeelt med ro. Hadde flere slike under forrige graviditet. Spesielt i 1. trimester. Fikk høre av legen at det sannsynligvis er livmortappen som har sprukket et blodkar, den fylles jo nå med mer blod og blir ganske hoven... Fikk ikke råd om å være i ro pga dette forrige gang i hvert fall. Og det gikk bra, det :-)

 

Om du føler deg usiker, så ring til helsestasjonen eller legen, så kanskje de klarer å roe deg ned bedre enn oss her inne :-) Jeg opplevde i hvert fall å få omsorg på dette forrige gang, da jeg ble forskrekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...