ElleL Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 IKM skulle vært i går, men tanten viste seg ikke. Testet også negativt i går morges så regnet med at TR var rett rundt hjørnet. Heller ikke i dag har TR vist seg, men jeg har ørsmå mensmurringer innimellom. Regner jo med at TR kommer, men dette har aldri skjedd før. Noen ideer?
Tjorven1 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Spennende! Noen får ikke positiv test før dag 15-16, og du er på 15 - hmmm... kanksje den bli positiv i morgen? Jeg har vært gravid før, og da mensen skulle kommet - begynte mensmurringene... Så spennende - lykke lykke til! Hold oss oppdatert!
ElleL Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Hm, Det er akkurat slik det er. Vanligvis kommer mensmurringene et par dager før mensen, men denne gangen kom murringene når mensen skulle ha kommet og tildels mye svakere. Samtidig kjennes det som om mensen er på vei, men jeg vet ikke om det er bare pga murringene eller ikke. Ihvertfall er jeg nå i høyspenn, men tør liksom ikke håpe likevel.
Tjorven1 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg gikk med truseinnlegg i en uke... for mensen kom jo "nå" jeg kjente jo det.. Og jeg kunne ikke være gravid heller (ble gravid da 4 i syklusen). Men neida jeg var gravid jeg. etter en uke beg. jeg å kaste opp 5-10 ganger per dag, og sovnet over alt, så da var det ikke noe tvil heller... Vi får krysse alt som kan krysses nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå