Lillegulle<3 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har kjøpt vogn, bilstol, lamme ulls skinn, 3 bodyer, 1 lue, 1 helseteppe ... er såå gira ;D lyst å ordne alt med en gang... .
<3 M <3 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Høres koselig ut. Vet du om du får gutt eller jente? Vi har ikke kjøpt noe enda. Skal på ul 2. jan, så da får vi kanskje vite om det blir gutt eller jente. Trur det blir letter å handle inn da. Håper vi kan finne mye fint på januarsalg Gleder meg enormt til å begynne å handle inn!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Ingenting enda....synes det er litt tidlig. Dessuten har vi det meste fra før, uansett kjønn:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt en hvit joggedress.Har ikke tørt å kjøpe noe mer enda.... Skal på ul på torsdag, og håper på å få vite kjønnet slik at vi vet om vi må kjøpe jenteklær (håpe håpe) eller om vi har det vi trenger....
Lillegulle<3 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Vet ikke kjønn før på mandag:) Har bare kjøpt nøytrale farger til nå..vogna og bilstolen valgte jeg i sort, da det nok er lettest å selge etterpå uansett, og hvis det blir jente er det lett å sprite opp med rosa ol Blir vel å kjøpe farge på klærene på januarsalget, da vet vi jo kjønnet. Syns også det er litt tidlig, men hvis man skal kjøpe alt på en gang blir det fort dyrt... har ingenting fra før så...
licentia Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har kjøpt tre ammetopper og en sparkebukse som fulgte med den ene ammetoppen. (Veldig søt) Også har jeg fått tre mammabukser av en kollega, masse (nøytrale) barneklær og annet utstyr av søstra mi (som fortsatt ikke vet at vi venter). Venter med de store tingene til etter jul. Kan hende det er mer å arve også når vi endelig forteller familien om forøkelsen etter ultralyd neste tirsdag. Det skal bli så gøy å fortelle familien!
Growhow Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg syns det er litt tidlig å ta helt av... Men har arvet bilsete og vugge, og mormor har strikket sparkebukse og jakke - så det er jo en start! Var på ul i går og fant ut at det er en liten guttekrabat der inne, så da er det enklere å starte shoppingrunden over nyåret.
polarn & pyrene Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Vi har kjøpt vogn og bilstol enn så lenge. Fikk et fint tilbud og kunne ikke vennte. Ellers har vi det meste fra før og når det gjelder klær så får vi forhåpentligvis vite kjønnet den 21 desember og kommer da til å kjøpe litt klær på januar salget tror jeg.
Lykken_er_tre Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Må innrømme at selv om jeg ikke har hatt barn før og kommer heller ikke til å arve nnoe særlig så har ikke jeg kjøpt en eneste liten ting... Følte meg nesten litt kald nå siden andre her inne har begynt for fullt, kjenner jo at det sparker og har sett ultralyden, men har fremdeles ikke lyst til å kjøpe noe før det... hm... tenkte kanskje jeg skulle kjøpe vogn eller noe på januarsalget...men hvorfor kjøpe klær før det nærmer seg? 5 mnd igjen jo.. jaja... det ordner seg vell:)
=--LiSa--= Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt en del klær..bl.a bodier, bukse, vest, sokker, lue og myk, fluffy heldress;) Kjempe søte babyklær..Utrolig gøy å kjøpe masse tøffe gutteklær.. Ellers har vi fått låne det meste av dyrt utstyr.. Bæremeis, bilsete, leketepper og masse annet.. Vi får opp det nye rommet til januar.. gleder meg til å få kjøpt seng, kommode, stellebord og div... Er også super gira, og har bare lyst til å ha alt på plass;)
OhMyGod!!! Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 1 body 3pk små sokker thats it. skal starte nå på januar
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt to par tøfler -et par blå og et par rosa, hehe. Har liksom ikke fått feelingen på å kjøpe noe enda, men etter UL på fredag, så blir det nok andre boller....HVIS vi får vite kjønnet da vel og merke, hehe. Har heklet babyteppe da :-)
mammaimai08 Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 denna mai mammaen har ikke kjøpt noe enda:) har jo vært en stooor hemmelighet til etter UL:) men nu før jul blir det ikke noe shopping etter beibiutstyr, har det meste fra før, bare litt til klær å tepper sia denne lille ikke e samme kjønn som den første skjønnheten vårs:)
HjerteMom Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Vi har det meste av utstyr alt, etter pia vår på 2,5 år. Men mangler bilstol, så den må vel i hus etterhvert. Er ellers spent på ul, om vennen vår vil vise om det er gutt eller jente. Er det gutt, må vi jo handle en del nye klær. Og da skal jeg kjøpe de første plaggene ganske snart:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har kjøpt vogn, det er vel det eneste.. Jeg skal på ul på mandag (gleder meg masse!!) og håper på og få vite kjønn da, så blir det vel litt shopping på januar salget.. Er førstegangs og arver heller ikke noe, men jeg tar det hele med krusende ro:) det ordner seg helt sikkert!
*Super*Mamman* Skrevet 15. desember 2007 #16 Skrevet 15. desember 2007 Ingenting enda, men er ikke så mye vi må kjøpe. Har barn fra før, så mye går i arv. Skal kjøpe stellebord, bilstol og vippestol . Resten har vi..
mai mammaen til to Skrevet 15. desember 2007 #17 Skrevet 15. desember 2007 har kun kjøpt en liten lyse blå sparkebukse som det står lille prinsen på.. men så har vi bilsete og seng etter snuppa på 1.5 år... vi må vel ut å kjøpe ny vogn siden vi får gutt denne gnagen og vi har rosa vogn..hehe.. men tenker å vente lengst mulig med det. for å se hvilke vogn vi trenger å ha
stiblaa Skrevet 15. desember 2007 #18 Skrevet 15. desember 2007 jeg har ikke kjøpt noe selv, men pjokken begynner likevel å få en del klær.. svigermor tar heeelt av! hun storkoser seg!
zjannez84 Skrevet 15. desember 2007 #19 Skrevet 15. desember 2007 vi har kjøpt stellebord (m badebalje), nånn bodya, lammeskinn (for å ha i vogga) så ska vi puss litt på dein vogga æ hadd når æ va lita, så har vi kjøpt vippestol (ole brumm ) å så kom vi over nånn smokka som det sto I LOVE MAMA og PAPA IS THE BEST på, så dæm mått vi kjøp. Å så har junior fått sæ RBK body og RBK smokke!!! Ækt supporter allerede....
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. desember 2007 #20 Skrevet 16. desember 2007 Hihi.. er morro å handle babyting. Har ikke helt turt å ta helt av men spredd ryktet om at vi venter førstemann og gjerne kjøper/arver brukt. Har dermed fikset seng, voksipose, badebalje og bilsete (kun brukt 4 mnd av ekstremt forsiktige og kjente folk) allerede. Vogn tar jeg på nyåret. Har fortsatt god tid og gleder meg masse til å kjøpe mer. Også er mamma i ferd med å sy trekk og legge ny madrass i kurven jeg og broren min hadde da vi var små. Koselig. Mistenker at hun titter litt mere enn det og (hun ble så skuffa da jeg sa vi alt hadde kjøpt noe utstyr;) også har jeg kjøpt noen små basciplagg mer for å få meg selv til å forstå det hele! Kjønnsnøytrale bodyer og sparkebukser jeg fant på salg... Blir spennende å se julaften da, hva slags kjønn vi venter. Mulig vi ryker på en liten blå eller rosa dress etter det;)
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 16. desember 2007 #21 Skrevet 16. desember 2007 Hei:) vi var på ul på onsdag å da kjøpte vi får første body, fikk vite kjønnet og det blir en liten gutt:) også har søstra mi fått en liten gutt i sommer så vi fikk beskjed fra henne om ikke å kjøpe noe for vi skulle få av henne:) så det er jo bra da:) selv om jeg sikkert blir å kjøpe no selv.. hehe.. er jo sååå mye fint å se:) Men jeg har ikke hatt råd til å handle noe mere.. holder på å ta kjøretimer å da er det ikke mye til overs på en mnd.. men så lenge sertifikatet er tatt iløpet av februar så skal jeg være glaaad.. krysser fingrene for det... !!!!!!! da har vi altså mars og april og mai for å handle de stooore tinga på hehe.. blir stramme mnd dette ja:)
Blå + en i magen Skrevet 16. desember 2007 #22 Skrevet 16. desember 2007 Kjøpte noen blå tøffler og bodyer etter ultralyden, da vi fikk vite at det er en gutt. Ellers har vi fått en del klær i gaver allerede da... Så i dag skal vi kjøpe en hvit kommode på IKEA så vi kan legge ned gavene og fylle på selv utover våren:)
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 16. desember 2007 #23 Skrevet 16. desember 2007 Vi har ikke kjøpt noen ting enda vi da.. Har lissom ikke turt... Men det blir kankje litt annerledes etter ultralyden imorra..?? =)
lillemy85 Skrevet 16. desember 2007 #24 Skrevet 16. desember 2007 jeh har ikke kjøpt noe, har heller ingen planer om å begynne å kjøpe klær å slikt selv om venner lurer på om jeg ønsker meg slikt til jul.. noe jeg ikke føler jg gjør.. syns det er alt for tidlig å begynne å kjøpe ting.. er da lenge igjen til mai spør du meg.. men har allerede fått vite at jeg har fått seng, reiseseng og stellerbord helt gratis så skal overhode ikke klagge
Growhow Skrevet 17. desember 2007 #25 Skrevet 17. desember 2007 Så bra det er flere som tar det med ro! Er førstegangs selv og arver litt, men har ikke lyst til å ta helt av (tross alt 5 mnd igjen). Er jo moro å handle når tiden nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå