Snooopi Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 håper på svar, og det er nok med første værs! takker )
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Det snør det snør tiddelibom, det er det det gjør tiddelibom. Nå snør det mye mer enn før... Tiddelibom og huttemegtu.
kokosyklus Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Så kaldt det er, tiddelibom Det er det det er, tiddelibom jeg kjenner det på mine tær Tiddelibom og huttemegtu
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 hihi,nesten.... Det snør, det snør,tiddelibom, ja,gjett om det gjør,tiddelibom, Det snør så mye mer enn før, Tiddelibom og huttemegtuuu ;P Den er slik jeg kjenner den
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Det finnes ett til vers på den sangen! Sånn er sangen! Det snør, det snør, tiddeli bom. Det er det det gjør, tiddeli bom. Nå snør det mye mer enn før, tiddeli bom og tuttemei tu. Så kaldt det er, tiddeli bom. Jeg kjenner det her - tiddeli bom, kjenner det på mine tær, tiddeli bom – og huttemei tu
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Var nok trultemora som hadde begge ersj riktig
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Hehe..... Sånn går det når man har elska Ole Brumm siden man var lita! Hjelper kanskje det at man har jobba i barnehage mange år og! Gratulerer så masse med forlovelsen lioevr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå