Gå til innhold

Hvor mange forsøk, før dere lyktes?

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som holder på med 5. forsøk ( 2 ferske, 2 fryseforsøk) Hun har ikke lyktes enda.. hun satt inn det 3.ferske forsøket i går.. Håper så inderlig at hun kan lykkes... Hun har alltid ønsket seg barn, og hun fortjener virkelig å få drømmen oppfylt.. hun ville blitt en stråålende mamma...

Hvor mange forsøk hadde dere før dere lyktes? Er det enda håp..? Hun har rundt 3 fryseforsøk igjen etter dette...

Takknemlig for svar.. LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Håper dere lykkes!!!!!

Juleklem..

Fortsetter under...

Her klaffet det på første forsøk for 14 dager siden. Fikk to på frys. Nå håper vi bre at spiren skal sitte der i 9 mnd...

Masse lykke til til venninnen din - håper virkelig det klaffer denne gangen. Har en svigerinne som det klaffet på for 4. forsøk. Alle 4 var "ferske forsøk".

Juleklem fra M

Hei.

Jeg ble gravid først etter en lap operasjon v å stenge av en eggleder som var væskefylt+ at jeg fikk blodfortynnede sprøyter,klexane. Det var på 4 innsetting dvs fryse forsøk som var en del av 2 hoved forsøk.

Jeg ville bedt om mer utredning jeg...sjekke livmor med hysteroscopi,eggledere om det er væske i dem ser de på ul o.l.

Blod fortynner kan og hjelpe noen. Men genene spiller og en rolle da...om embryo de setter inn er kodet rett. For noen tar det tid å finne det rette kodede embryoet.

Ønsker henne lykke til

For det første vil jeg gratulere deg med vellykket forsøk!!!:))

Takk for svar.. for håpe at gullegget klamrer seg fast.. Hun har vært igjennom en operasjon. Hun fjernet en "skillevegg" i livmoren. Hun har også sjekket eggestokkene osv. men de fant ingenting annet. Mannen har nedsatt sædkvalitet. De prøvde i mange år på naturmetoden, han har en sønn fra et annet forhold. Hååååper de lykkes. hun skal teste 27.des.

Tusen takk for lykkeønskinger fra dere som har svart!:)

Stooor juleklem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...