Gå til innhold

går ned etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har vært lei over at vekta har stått stille etter siste fødsel..veide ca 68 kg når jeg ble gravid (167 cm..) og 80 kg høygravid.gikk ned til 70-71 og der ble det still stand i nesten ett år..nå er ikke jeg noe særlig sporty men da babyen var ca 5 mnd (januar) begynte jeg å gå på ski og gå turer på rundt 1 mil nesten hver dag..vekta sto på stedet hvil! ikke akkurat motiverende...Siden jeg ammet spiste jeg helt normalt (eh,er en godtgris da:) Holdt på frem til sommeren og rett før sommeren slapp ca tre kilo. Normalvekta mi er vel rundt 60 kg og nå først, etter 15 mnd med amming ser det ut til at jeg nærmer meg målet...i dag veier jeg 63 kg.

Det som er så rart er at nå går jeg kanskje to-tre ganger i uka,og det er bare 3-4 km. og som sagt spiser jeg helt sykt mye godteri til tider:)

Har ellers ett normalt kosthold,spiser tilogmed majones:) Men det eneste jeg passer på er å ikke spise noe særlig etter kl 18/19 om kvelden.

ville egentlig bare si til dere som sliter med vekta og også ammer at det kanskje løsner etter ammeslutt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136294002-g%C3%A5r-ned-etter-ammeslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...