Gå til innhold

ang grynder... i tromsø...

Anbefalte innlegg

heia:)

er det ikke mulighet for at vi kan prøve litt andre steder også. det er vonde stoler å sitte på for oss med bekken og ryggplager. det er høy musikk, masse folk og ganske mye støy der på torsdager. det er jo et ganske populært sted så det er vel alltid en del folk der.

jeg vet ikke hvordan det er med dere andre- men jeg er nå i 3. trimester og blir fortere sliten og trenger å sitte litt mer behagelig. bare lurte på om dette er noe vi kan vurdere- vil gjerne være med-

jeg blir med uansett om vi fortsetter å gå der eller ikke. var kjempe fint å være på åpen bar, ikke så mye støy og det var behagelige stoler. peppes er jo også et alternativ eller evt et annet sted? "stresslessavdelingen på skreidar med takeaway fra burgerking. he he"

vi begynner jo å bli ganske mange også nå - hva med å prøve noe nytt?

uff, jeg høres ut som den "hardbarka" pensjonisten...... men er vel lov å komme med innspill....

ha en god helg alle sammen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136293435-ang-grynder-i-troms%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fint at du kommer med innspill, vil jo at du skal komme i stedet for at du skal unngå å komme fordi du får vondt av å sitte. Vi kan helt sikkert dra på andre steder i tiden fremover, da vi tidligere snakket om at vi kunne prøve litt forskjellige steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...