krysser fingre og tær! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Har vært her litt i det siste, men har vel i grunn ikke turd å presentere meg ordentlig fall jeg skulle miste. Jeg er 29 år og fra vestlandet. Vi har prøvd å få barn i snart 6 år, har en sa og en ma bak oss. Dessuten har vi vært gjennom 3 prøverørsforsøk og et fryseforsøk før spira satt. ( De fant ingen feil på oss, så vi har vært uforklarlige barnløse) Nå er jeg i uke 8 og håper selvfølgelig av hele mitt hjerte å snart få oppleve å bli mamma!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Åh, gratulerer så masse!!! Dette skal gå bra, men forstår deg godt, tør likssom ikke helt senke skuldrene, men håper du kan slappe mer av etterhvert som du nå snart er over i 2.trimester!!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Gratulere så mye. Jeg er 38 år,har to barn fra før og venter nå min neste i august. Har også hatt en sa,for to år siden. Lykke til videre i svangerskapet,håper du får et fint svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå