Gå til innhold

Hallo, noen over 43 her??

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igen jeg, siden Vinys tråd ble helt ødelagt....

Selv er jeg 43 og lykkelig gravid med IVF 7+5 uker, fyller 44 like før jeg føder... :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 43 år og rekker å føde før jeg tipper over til 44. Er 14+1 og har i dag fått vite at vi venter et kromosomfriskt barn ;). Jeg er i fin form og har så langt opplevd dette svangerskapet lettere enn de to forrige, da jeg var først i 20 årene.

Kos deg med den lille spiren din! det skal bli spennende å følge deg videre i svangerskapet!

Skrevet

halloen, ja, jeg er 44, og fyller 45 i løpet av 2008. Termin i januar, venter da mitt 4. barn, som blir en solid attpåklatt:-)

Skrevet

Hei, hei :-)

Jeg fyller 43 om en måned og har termin i mai. Har to tenåringsbarn fra før. Er i kjempefin form så langt:-)

Skrevet

Heisan.Vi har termin slutten av jannuar.Jeg blir 43 år i februar.Har to jenter fra før.Hun eldste blir 21 i mars og hun yngste 18 år i mai.Vi gleder oss og nyter hver eneste dag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Har termin i august og fyller 43 i desember....

Nr 7 som er på vei

Skrevet

er 43 og venter mitt første nå i januar;-) gleder meg.gratulerer så masse til deg med ivf.....har hatt 3 ivf selv og det gikk ikke bra,så det er godt med alle som for hjelp på den måten......jeg ble naturlig gravid nå denne gangen..;-)))så om 23 dager skal det skje.

Skrevet

Så fantastisk, utrolig godt å høre roana!! Som du kanskje har lest i et annet innlegg fra meg herinne, så gikk det dessverre galt for meg i uke 7. Har mest lyst til å gi opp og føler alderen innhenter meg, men... innlegget fra deg gir meg håp, tenk du klarte det naturlig etter 3 ivf forsøk, det gir håp :-)

Lykke til med fødselen og stor klem til alle dere herinne!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

En oppfølging av tidligere "solskinnshistorie" som noen etterlyste:

Jeg føler meg ikke "gammel", men er 44 og gravid i uke 21/22.

Vi prøvde å få barn i mange år fra jeg var ca.32, uten hell. Fire mislykkede prøverørsforsøk hører også med til den historien. Da forsonet vi oss med tanken på et liv uten barn.Ca. 1 1/2 måned etter siste forsøket ble jeg gravid på naturlig vis, men selsagt var kroppen full av hormoner etter prøverørsforsøket. Så kanskje dette, og det at vi ikke fokuserte på å bli gravid lenger, ga utslaget? I en alder av nesten 39 år fødte jeg en frisk og kvikk jente som snart blir 6 år. 1 1/2 år senere ble jeg gravid igjen, men det endte med spontanabort i uke 10. Og nå, 4 år senere, er jeg gravid igjen. Ikke planlagt, men livet er full av overraskelser. Vi valgte å ta fostervannsprøve, og alle testene var normale. Det blir en jente, og jeg er frisk og rask fortsatt.

Så det finnes solskinnshistorier. Mitt beste råd er å ikke fokusere for mye på det å få barn (selv om det ikke er lett!). Prøv å få tankene over på noe annet. Lev livet. Engasjer dere gjerne i andres barn. Lykke til.

Skrevet

Hei!

Så fint å lese om alle de voksende spirene inne i modne mammaers struttende mager :-)

Jeg er "bare" 42, og ennå ikke heeeeelt sikker på om jeg kan skryte av noen voksende spire, men jeg har ganske sterke mistanker. Vil likevel vente noen dager før jeg tar test. Dersom jeg ER gravid, kommer jeg til å ha rundet 43 like før terminen.

Lykke til, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...