Gå til innhold

Hvordan slutte å amme om natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er straks syv måneder, og blir ammet kl. 19, 22, ca 03, og mellom fem og syv...

Jeg skal begynne på skole igjen i januar, og begynner da åtte hver morgen. Tror det kan bli tøft å amme om natten når jeg skal ha lange dager på skolen. Er selv veldig avhengig av mye søvn...

Hvordan kan jeg få gutten min til å sovne fra ca 22- 05, og hoppe over det ene nattmåltidet??

Ingen skrikekur altså!!!!

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi va just likedan..Men så la jeg henne i nattpose og vips så sover hun fra 22-05...helt av seg selv...hææææææææærli:)

Grunnen til at hu våkna så ofte var at ho åla seg oppover i senga å ble krøket i sengkanten..og så ble hun kald..

Skrevet

det står gode råd om avvenning av både pupp og smokk på natt i boken til elisabeth panthley. se innlegg lenger ned på siden.."da er det offisielt...

ingen skriking der

Skrevet

Vi fikk plutselig sove hele natten når jenten vår fikk eget rom. Kan godt hende hun våknet, men vi hørte det ikke så godt, og av og til hørte vi at hun våknet, laget litt lyder og sovnet igjen. Men hun gråteskrek liksom ikke, hun bare bablet og kom med utbrudd. Tror ikke jeg hadde klart å la være hvis hun virkelig hadde vært lei seg.

Skrevet

Hva med å ha ham sovende i seng med hjul for en periode, så kan du trille ham i søvn når han våkner? De skjønner fort at det ikke er noe å våkne for hvis de bare blir sendt til Drømmeland igjen uten pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...