Gå til innhold

En liten prinsesse..

Anbefalte innlegg

...koser seg i magen min :) Nå fikk vi endelig sett kjønn! Lille jenta lå og drakk fostervann og sutta på tommelen, kosa seg fælt sa jordmor. Sånt liker en vordende mor å høre :) Ble flytta igjen, så nå går jeg ut ifra termin den 8. mai. Sist ul var hun nok litt liten til å få det nøyaktig nok..

Hvordan gikk det med deg Ronja??

Klem fra ei som er i lykkerus..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136292907-en-liten-prinsesse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så koselig å høre!!:) Gratulerer så masse med jente i magen!:)

Var ikke det en liten ekstra bonus for familien til samboeren din også?;) Så gøy! Er litt stas å kunne titte litt på babyting og utstyr når man vet hva man får! Kos deg masse med jenta i magen!:)

Nå er jeg spent på Ronja også, om det blir en lien gutt til der eller en jente:)

Kjempe stas.. gjett om jeg skal handle en liten jenteting i morgen! Leste på en av de andre sidene at du skulle beg å jobbe igjen.. Trapp opp! Kan bli tungt å beg fult.. kjempe godt å få god tid om morgenen! Jeg er oppe i 80% nå (var 50% tidligere), og er kjempe fornøyd med det! Er godt å komme seg ut av hus og få brukt seg litt og.. og ikke minst møtt andre mennesker!

Jaa, du får feire med å kjøpe en liten jenteting i morgen!:)

Jeg dro rett ut og kjøpte blå body og blå babytøffler etter min ultralyd, det var superstas!! :)

Ja, begynner å jobbe til onsdag, føler jeg er litt klar for det nå, meeeen gruer meg til at det kan bli tungt siden jeg fremdeles er kvalm. Er jo ikke så ille som det var, men kvalmen sitter der ennå. Så redd å falle tilbake, orker bare ikke å kaste opp igjen...

Så takk for tips, skal til legen på tirsdag, så håper hun er enig i at det er best å begynne forsiktig for så å trappe gradvis opp. Har vært sykemeldt og kvalm i 3 måneder nå, så kroppen er vel ikke helt klar for å gå rett på superstress. Jaja, håper det går bra! Godt å høre at du føler deg bedre og er på 80% nå!:)

Gratulerer såå mye med ei lita jente!!!!!!!!!! da er vi ihvertfall to som skal handle rosa:) Gleder meg til neste treff over jul. Så at Lizzieliz fra jobben min foreslo at vi kan møtes på Myrens verksted e jobb en gang i jan. Det er på Torshov, like ovenfor ring 2 og i nærheten av trikkestoppet.. Kafe der som heter Myrens kjøkken. men det kan vi jo snakke om nærmere senere.

Kos deg m lillejenta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...