krysser fingre og tær! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Vi har akkuratt kjøpt oss stamp, men ble veldig overraska da det var noen som så at jeg ikke kunne bade når jeg var gravid? Den er av glassfiber, så bakteriefloraen blir mye mindre enn ved trestamp, og jeg trenger vel ikke sitte så lenge heller... Håper så veldig at jeg kan få ta meg et bad!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Joda, klart man kan bade Men ikke boblebad (iallefall ikke offentlige) og slikt som blir forferdelig varmt, fordi fosteret kan bli overopphetet. Mener iallefall det var det jeg hadde lest
Jannamor Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor ikke i offentlige boblebad? Det har da jeg gjort!! ?
Labambie Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Du kan bade i privat badestamp helt til du skal føde! Du kan svømme i offentlige basseng fram til slimproppen går. Og du kan bade i så varmt vann som er behagelig for deg. Du blir svett og får det ubehagelig leeeeeenge før fosteret merker noe som helst. Kos deg! Er misunnelig..
krysser fingre og tær! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Håper det stemmer ja! Hadde vært utrolig bittert å ikke kunne prøve ut stampen når den har kommet i hagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå