Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Som overskriften på forumet sier: Dette er en"chat/prat" for oss "eldre gravide", så jeg starter likegodt en ny tråd:
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hei førkjølet og tett i bihulene,men ett par paracet,god varm te m honning og litt hvile,pluss en herlig å snill samboer,som omtrent leier meg ned til bilen fordi det er så glatt,så er humøret på topp:) Nå er det helg,og julehandling,må få unna allt av julegaver.Tenker meg att jeg sitter på kafe` med en Latte,så kan sambo springe rundt hi hi God helg alle sammen!
phantomet Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hei på deg Augustbarn, Formen er desverre nedadgående, men det er som forventet.Som hyperemisis-gravid for tredje gang er vi drevne i gamet. Ligger på sofaen og får gjort svært lite. Det blir garantert jul her likevel, selv om endel forblir ugjort i år. I dette øyeblikk er phantom-mannen på juleshopping med minstegutten vår. Endel ting stod igjen på listen, så han bet tennene sammen og dro ut i shopping-galskapen. Fikk nettopp en statusrapport. Stress tiltross, gutta koser seg sammen! *smiler* Ellers gleder vi oss til mandag, for da skal vi få titte på okkupanten i magen. Kjærlighetsfrøene, visst skal mannen din jage rundt, skjemme deg bort etter alle kunstens regler. Latte på cafe, mens han svetter høres ut som en genial plan...*ler* Noen fordeler skal man jo ha når man er i full gang med ruging av 3 nydelige små.... Så det så!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Huffda Phantomet, misunner deg ikke! Håper allikevel du vil komme deg gjennom dette og at det kanskje ikke blir så ille denne gangen? :-/ Ellers er jeg enig i ditt råd til kjærlighetsfrøene, nå kan godt våre kjære stå på og sørge for at vi har det bra, de slipper tross alt billig unna, thji, hi... Jeg er dessverre ikke helt i vater humørmessig om dagen, kan bli super sinna for så å gråte og være deppa...prøver å dempe meg, men slitsomt. eller er formen upåklagelig.. Phantomet, lykke til på UL, gleder meg til å høre ) Klemmer og god helg til dere!!
lilleluna7 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Heisann! Jeg er i utrolig bra form. Er 41 år og i 27. uke. Er i full jobb fremdeles. Helsa har vært upåklagelig siden kvalmen avtok. Den var lammende da den sto på til sånn ca 13. uke. Nå er det nesten som jeg går og venter på at jeg skal bli dårlig av et eller annet, enten bekkenløsning, høyt blodtrykk eller noe... Er takknemlig for å få gå på jobb hver dag og være frisk. Til alle dere som ikke har det så bra, lykke til og ta godt vare på dere selv!
miffo Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hei. Jeg er 36 år og har nettopp funnet ut at jeg skal ha barn nummer tre. Er litt tidlig enda til at jeg tør slippe jubelen løs, men er full av sommerfugler i magen. :-) Har en sønn på 15 og en datter på 9 år, pluss to stebarn på 13 og 12 år, så nå blir det livat. Håper og tror at alt går bra, men er veldig spent på hvordan formen vil bli, er jo ikke ung gravid denne gangen også er det 10 år siden sist. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå