Gå til innhold

Noen positive tanker i rugetida!

Anbefalte innlegg

Visst kan rugetida være litt av en prøvelse, men det er faktisk noen bra ting også. Jeg har tenkt masse på at vi nå, etter vårt første icsi-forsøk, har kommet et kjempelangt skritt; for aller første gang har jeg fått et perfekt utvikla befrukta egg inni meg -det er skikkelig rart å tenke på!

Og akkurat nå føler jeg meg akkurat som de som prøver på naturmetoden, jeg har minst like stor grunn til å håpe at det "klaffa denn gangen" -jeg veit jo til og med at befruktning faktisk har skjedd.

Også til slutt, mitt aller beste tips for å få tida til å gå i rugeperioden; kjøp Jul i Svingen på dvd!!!!;) den er altså så utrulig søt, jeg sitter her og ler og griner om hverandre, skal i gang med episode 7 nå. Hihi!!

(litt hormonell hun der, tenker kanskje noen, jaja!!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136292738-noen-positive-tanker-i-rugetida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh takk, er det det den heter, du kan tro vi har hatt mange diskusjoner om dette hver jul (når jeg er sammen med søsknene mine) ingen av oss har husket hva den serien faktisk heter.....Mom is home...trallallalalala.........hmm. Den skal jeg også se :-) nå ble jeg glad. Godt å høre at LilleVakreAnna føler det slik og kan se det positive etter innsettingen/i rugetida. Godt å høre at noen tenker slik også :-) Lykke til, håper virkelig at alt går bra for deg. Mange som lykkes på første forsøk nå om dagen, det er HERLIG :-)

Er det med grimm og gru den heter, det visste jeg ikke. Den brente seg fast på netthinnen min for maaange maaange år siden. Den må jeg også se! Da får jeg sikkert den sangen på hjernen hele jula!

Jepp, viktig å tenke positivt! Selv om jeg ikke klarer å forstå at jeg har befrukta egg inni meg. Det er sinnsykt absurd rett og slett!!

Me talas jenter!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...