Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg begynte på Cerasette 1.dag i mensen (som legen sa jeg måtte) og brukte pillene daglig i ca 2 uker. Hadde småblødninger som forsvant da jeg sluttet. Nå har jeg bestemt meg for å begynne på pillene igjen. Har gått to mnd uten å har ikke fått mensen. Var redd jeg var gravid og tok en test, den var negativ heldigvis. Men jeg har ikke hatt mensen siden jeg sluttet med pillene (to mnd). Når får jeg til bake mensen da? For jeg kan vel ikke begynne på pillene igjen uten å ha mensen når man skal begynne 1.dag med mens?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 er d lenge siden du fikk? carasette er en mini pille som ikke bestandig gir mensen.. jeg fikk d ikke før etter 7 mnd.. da men små blødninger innimellom.. irriterende.. vet jo aldri når d kommer.. men noen blir plaget med små blødninger innimellom sa Hs til meg da jeg fikk resept. skal snart gå over til annen prev så orker ikke bytte minipille da d ikke er så lang tid igjen.. får heller slit litt me litt blødning. jeg begynte uten å ha hatt mens først.. men da må d gå en stund før man har sex eller at man bruker annen prev i mellomtiden.. håper du ble litt klokere.. ikke helt bra skrevet.. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå