Gå til innhold

Når kjente dere liv?

litengutt+2_spirer i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å kjenne liv i uke 16, kjente det tidligere nå enn sist, men vet ikke om det er fordi det er to eller fordi jeg visste mer hva jeg skulle kjenne etter.

Nå er jeg i uke 26 og det er masse spark hele dagen og natten - veldig koselig, men merker at den ene begynner å få farlig mye styrke i beina:-))

Annonse

Hei hei!

Jo man kan kjenne liv så tidl som uke 13-14,jeg kjente det rundt uke 13-14 sist gang,det var min 3:e graviditet,og denne gangen ca uke14.

jeg kjente forskjell på luftbobler og disse rørelsene,føles på en måte som små dult :) Jeg er nå 17uker+ og får stadig bekreftelse på att der er liv,lå lenge i natt og kjente att de var veldig livlige,tror de drev på med å finne seg en ny plass :)

God helg :)

jeg tror ikke jeg kjente liv før i uke 18 eller noe jeg... men syns det vanskelig å kjenne faktisk.. det var først når jeg kjente spark i uke 23 ca at jeg følte skikkelig med liv.. nå er de skikkelig livilige på kvelden.. kjenner godt fire bein opp i ribbeina.. er i uke 27 i dag..

Trur dette er veldig, veldig forskjellig. Kommer litt an pa plassering av morkaka f.eks...

Med veslejenta kjente eg og mannen liv allerede i uke 14/15, utenpaa magen :) Stod paa ei gravidside at ein kunne dytte i magen, og jammen fekk me et spark som svar!

Denne gangen var eg berre i uke 12/13 nar eg kjente liv, kjentes ut som om eine tvillingen snudde seg. Etter dette kjente eg liv berre et par ganger i veka, men no i uke 16 kjenner eg daglig liv, vertfall fra den eine. Den andre gir sjeldnere "lyd" fra seg...

Forresten saa kjenner eg kroppen min veldig godt (er fysioterapeut) saa det har nok noko aa sei :)

Asj, engelsk tastatur paa denne maskina mi, saa mangler litt bokstaver, hehe ;)

Lykke til! Plutselig kjenner ein dei smaa litt for godt :)

Hallo. Med tvillingene kjente jeg liv i uke 13. Med jenta som er født i 98, uke 12. Trenger altså ikke kjenne liv tidligere når det er 2. I uke 16 med tvillingene kunne jeg kjenne en kul utenpå maven som flyttet seg når jeg holdt på den. Det var før jeg viste det var 2 og husker jeg syntes det var litt merkelig og kunne kjenne det så tidlig... Så til dere som sier det ikke går an å kjenne liv i uke 12, det gjør det så det så.!!! Og det var ikke hverken tarmer eller mave som jobbet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...