Gå til innhold

hvilket kjønn tror du at du bærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg får gutt, har det på følelsen;)

andre som har gjort seg opp noen mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også at jeg får en gutt.

Har to gutter fra før, og tror liksom at det er det denne gangen også :)

Skrevet

Jeg tror også jeg får en gutt! Har en jente fra før!

Skrevet

Tror gutt denne gangen :D Har jente fra før;)

Skrevet

Jeg tror jeg får en jente:):)

Har to jenter fra før, og har en liten følelse som sier meg at det er en jente:)

Skrevet

Tror det blir jente denne gangen! Har en gutt fra før og denne gangen er det helt annerledes!!!

Blir spennende om vi får se på ul den 31.jan!

Skrevet

Er skråsikker på at det er en gutt! har jente fra før. men må vente og se på UL.

Skrevet

Hvis det stemmer at kjønn følger far sin side får vi et gutte barn på nærmere 5kg ved fødsel. Alle nevøene og sambo med søsken (alle kun gutter som kun har "avlet" gutter) har fått store barn. Ca 5kg ved fødsel og samtlige har vært 10kg ved 6mnd kontroll... Hjelp! Men de blir høye og slanke til slutt ;-)

Skrevet

mistenker ( og håper) jente... pga fryktelig kvalm denne gangen, det var jeg ikke med gutta mine.. samt mye trøtt ( må bare få sjekka at det er liv ennå, etter blødning

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid, og HELT sikker på at det blir gutt. Har ikke tenkt "jente" et sekund. Tror det hovedsaklig stammer fra av at vi hadde sex på eggløsningsdagen, og jeg er vel oppdatert på disse mytene.

Samtidig har jeg alltid ønsket meg ei jente, så jeg blir veldig glad om de sier at det er en frisk gutt, men ikke desto mindre glad om de sier at det er ei frisk jente!

Men gutt, det ER det. =)

Skrevet

Hm,blir vel veldig overrasket hvist det blir gutt:-)Har en god jente følelse denne gangen.

Skrevet

Hei jenter! Så gøy diskusjon! Jeg må bare blande meg litt. Sånn ting er så morsomme! Selvom jeg egentlig hører til på 3.tri..

Jeg var heeeelt sikker på at jeg ventet gutt! Altså,det var ikke tvil! Vi hadde bare guttenavn. Så på ul'en fikk vi beskjed om jente.. Hehe! Jeg ble kjempe overrasket! Fått det bekreftet flere ganger etter det,så nå er det garantert ei lita tulle der inne. Festlig! :) Magefølelsen tar fort feil.

Skrevet

Jeg har ingen formening om gutt eller jente (dette er min første), men skal jeg tro på spådommen (spådommen har stemt bra med andre ting) så er det ei jente som har klora seg fast... får vel mer følelsen etterhvert, er bare 5+4 i dag.

Ha en fin dag alle sammen! =)

Skrevet

Jeg tror vi får jente! Men drømte i natt at vi fikk gutt.. :)

Skrevet

Morsom diskusjon! Aner ikke hva det blir, men hvis det er sant man blir mer kvalm med jente, så er det helst en gutt inni der. For jeg har følt meg ganske ok hele veien. (9+1) Ser meg selv mer som gutte-mamma enn jente-mamma, men er glad uansett hva det blir! Har bare funnet guttenavn til nå. Sambo har kjøpt inn to bodyer, en blå og en rosa (med "daddys little princess på!") Jeg må bare riste på hodet, han har giret seg skikkelig opp! *ler*

Skrevet

Jeg har følelsen av at det er ei lita prinsesse inni her. Aner ikke hvorfor. Blir glad uansett om det blir jente eller gutt. Fantastisk å ha en liten bebis i magen, lurer noen ganger på om det hele bare er en drøm. Men nei da:-)

Skrevet

Det kan ikke stemme at man blir kvalm om det er jente, for mitt forrige sv var ei jente, og jeg verken spydde eller var kvalm en eneste gang;)

Jeg tror det blir ei lita jente, men viktigste er at alt er bra da;)

Skrevet

Jeg har to jenter fra før, og føler meg rimelig sikker på at dette blir ei lita jente også. Mennene på sambos side får bare jenter + at det er vel en 70 % sjanse for at nr. 3 får samme kjønn som de to andre. Aner ikke om det stemmer, men har lest det et sted.

Mye kvalmere og dårligere denne gangen enn de to forrige, men det blir tre tette så tror nok kroppen er litt sliten.

Skrevet

Hmm; jeg drømte at jeg var gravid og fødte en gutt natt til den dagen jeg testet positivt, så siden da har egentlig guttetanken blitt sittende fast her. :)

Skrevet

Jeg har blitt spådd 2 gutter herinne :o) Foreløpig vet jeg ikke om det er 1 eller to der, men skal til UL 27.12, så det blir spennende. Har fått inn 2 egg (IVF) og er 5+3. Jeg har en jente fra før og klarer ikke se meg selv som noe annet enn jentemamma.. Spennende!

Skrevet

blir selvfølgelig glad uansett hva vi får, men har kun tenkt "jentetanker". Er helt sikker på at jeg har ei lita tulle inni meg=)

Skrevet

Tror jeg har en liten snupp inni meg mjeg...selv om ei snuppe ikke hadde vært å forakte... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...