Sunshine2222 Skrevet 13. desember 2007 #1 Del Skrevet 13. desember 2007 Huff, føler meg som dårlig mamma da, men jeg må innrømme at jeg kjeder meg litt. Har jobbet i 20 år, og plutselig skal jeg bare være hjemme. Det begrenser seg jo hvor mye jeg kan vaske og sove... Vi koser oss veldig når snuppa er våken, men det er jo mye soving også. Jeg trille og triller, er på HS hver onsdag og babysang hver fredag, men hvor blir det av voksenpraten?? Mannen kommer hjem i 19 tiden hver kveld, da er det litt tid med Stina og så er det sofaen og TV.... Kan jo stikke ut etter 19.00, men jeg skal fortsatt amme på natten og må legge meg i normal tid. Hun er topp å ta med seg rundt, men jeg har jo ikke bilen hver dag, og det er langt til byen (syns jeg da) alt må planlegges til miste detalj for å komme unna rush og når mannen skal hjem. Føler meg egentlig som jeg har gått litt i hi, hehe, kaldt er det og!!! SÅNN, ferdig med å være frustrert!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136292009-helt-%C3%A6rligjeg-kjeder-meg-litt-en-utbl%C3%A5sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
smillas Skrevet 13. desember 2007 #2 Del Skrevet 13. desember 2007 Åj! Vi er i ganske samme situasjon, samme alder, har to bonusbarn og nå plutselig dette lille mennesket i tillegg som er MIN! Likevel er jeg kanskje i motsatt situasjon også? Jeg kjeder meg absolutt aldri, men lengter etter å kjede meg... Har ei jente som ikke sover mye, har besøk og avtaler nesten hver dag som gjør at det ikke blir enkelt med rutiner eller tid til meg selv Syns jeg er på etterskudd med det meste og det sliter det også, er liksom ikke helt "på", men sjokker litt rundt meg selv og alt er veldig halvveis. Får jo ikke sovet mye selv, heller, venter på når neste skrik setter inn - det tar sjelden mer enn to timer på natta. Dette innlegget inneholdt jo ingen nyttige tips til deg, da, bare et tilsvarende frustrert innlegg fra en som lenger etter å tenke på ingenting og gjøre ordentlig rent og ha alt i orden.... Og nå som det er snart er jul: du kan jo bake syv slag! Og sende dem i posten til meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136292009-helt-%C3%A6rligjeg-kjeder-meg-litt-en-utbl%C3%A5sning/#findComment-136293775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rossi30 Skrevet 14. desember 2007 #3 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kan også kjede meg inn i mellom.......men det er egentlig mest på kvelden faktisk. Jeg prøver at jeg og gullet har en tur ut hver dag......lengere eller kortere turer, så da koser jeg meg. Nå i det siste har jeg handlet gaver og greier, så da må jeg jo ta med meg gullet når jeg farter frem og tilbake. Vi har to biler (stasjonsvogner) - må ha det her i distriktet- elendige bussforbindelser!!!!!! I hvertfall så står jeg veldig fritt til å farte rundt- og det som er bra med å bo i distriktet er at det ikke finnes noe som heter rush. Hehe. Da jeg bodde i Oslo, og min største var baby.......var jeg mye mer "innestengt" enn jeg er nå. Ikke var jeg på nett med babyklubb heller......skjønner ikke hvordan jeg klart meg...hehe!! Jeg synes du er flink Sunshine som er på så mye faste aktiviteter. Rett og slett imponerende.......tror ikke jeg hadde klart å organisere meg så ofte.....møte i rett tid osv. På kvelden derimot når storejenta har lagt seg, mannen min er på ett eller annet og jeg er hjemme med gullet.......da kan jeg fort kjede meg. Blir litt ensomt til tider. Koser selvsagt med gullet (som ikke har lagt seg), men blir litt alene som voksen..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136292009-helt-%C3%A6rligjeg-kjeder-meg-litt-en-utbl%C3%A5sning/#findComment-136300220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå