verdensbestegutt Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 5 uker på vei, kjenner murringer til høyre nede i magen og ingen andre steder. Er dette normalt?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ja,det er helt normalt,går rundt med det selv og jeg er vel 6+3 nå,tror jeg det er. Håper du får et fint svangerskap,lykke til videre
Mayel Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 5+2 uker og har også vondt i magen. Det går litt i perioder, men stort sett hver dag. Det verker på en måte (menssmerter...) nederst i mange, ned mot lysken. Jeg husker jeg hadde utrolig mye vondt i magen da jeg gikk gravid med nr. 1 også. Var den gang kjempebekymret og følte at dette var helt unormalt. Men det gikk over til slutt og jeg fødte ei velskapt jente.
Kari Anette Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Hei;) Jeg er 6 uker på vei og har det sånn jeg også.. har lest at det er helt normalt. for meg så kjennes d ut som veldig sterke mensensmerter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå