Gå til innhold

dere som sliter med kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har slitt veldig med kvalme siden overgangen uke 6 og 7. har kasta opp hver dag og har hatt masse brekninger i løpet av dagen. noen dager er verre enn andre. noen dager kan være nesten fine, mens andre er helt ille. er dere sånn også? noen bedre dager enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp samme her,sliter veldig m kvalme og oppkast.. men noen dager er bedre enn andre

skal t legen på mandag å få resept på kvalmestillende for jeg orker ikke gå rundt slik... har en sønn fra før som jeg må ta meg av,å som krever sitt, så orker ikke denne kvalmen....

Skrevet

jeg har også slitt VELDIG i uke 6 og 7 (er snart 8 fullgåtte). Nå kjennes det ut som det begynner å roe seg litt, eller jeg har bare to gode dager på rad. Håper på førstnevnte:-) Ellers har det vært ca likt hver dag, men noen dager har vært verre enn andre.

Skrevet

Heia dere kvalme:)

Føler jeg har fått et mission her inne på bim og prøver å hjelpe alle som sliter med kvalme så godt jeg kan...

Ser at du turbotrollet med spire skal til legen og få kvalmestillende og jeg må bare få si at føler du ikke de hjelper så ta deg en tur tilbake til legen og få en annen type kvalmestillende for alle de kvalmestillende hjelper ikke like godt på noen som andre....

Afipran er den som vanligvis skrives ut først og er du heldig hjelper denne deg...denne er den som har minst bivirkninger og ammer du hjelper den også på melkeproduksjonen....jeg ble dårligere av denne

så har du de sterkere kvalmestillende som antihistaminene, disse hjelper utrolig godt på kvalme men de blir man veldig trøtte av(kunne sove i ett døgn jeg)

og sistevalg, beste og desidert dyreste medisinen som brukes som siste kvalmestillende...Zofran....100 kr pr tablett....

føler virkelig med dere og skulle dere lure på noe angående kvalme så er det bare å spørre....

Store trøsteklemmer til dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...