Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Dette er helt utrolig,men tror jeg er gravid !!:-) jeg er bare på dag 10 etter uttak,men klarte ikke vente..hadde ingen tro på att resultatet skulle bli positivt,men jaggu den satt :-) testa med clearblue,som jeg vet er en bra test og den viste svak + tegn..regner da med att jeg er gravid??? men samtidig er jeg redd for att det ikke stemmer..skal ta en ny test om 2 dager...klarer nesten ikke å vente på neste test :-) alt er gått så utrolig bra for meg,hvis det stemmer att jeg er gravid har vi klart det på vårt første forsøk..hurra..hurra..håper jeg kan fortsette å være glad..hva tror dere??svak + tegn på dag 10,kan jeg glede meg?? lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136291835-er-det-virkelig-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når satte du inn? krysser alt for at du er gravid, men er det ikke litt tidlig? siden du skriver 10 dag etter uttak?? kan jo være eggløsningssprøyten som gjør utslag.. mener ikke å være negativ, langt fra.. XXXX ALT FOR DEG..

har selvfølgelig tenkt tanken på att det kan være el sprøyta, men,noen sier att el sprøyta ikke kan gi falsk hcg..men ikke vet jeg,får jo vite mer om noen dager...man hører jo så mye forskjellig,så får ta en dag av gangen,men håper den stemmer...jeg satte inn 5des..så ja,jeg vet det er veeeldig tidlig,men leste att det var noen som testa rd 10..så måtte bare gjøre det...får fortsatt krysse fingre..og håpe den fortsatt er positiv om 2 dager

Annonse

Utdrag fra Felleskatalogen om Ovitrelle:

"Laboratorieverdier: Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest."

Håper det er en virkelig positiv test som har slått ut på graviditet.

Hvisker et forsiktig Gratulerer :-)

mulig det inneholder det..jeg har ikke peiling :-) som sagt så hører man så mye forskjellig,,så da får vel tida vise istedenfor...er jeg ikke gravid,så har jeg mange forsøk til på meg ikke noe stress,men alltid moro å få det til uten bekjymringer og strev...jeg er glad for att den ble positiv,men ja jeg har det i bakhue att det kanskje ikke stemmer...får høre fra meg om noen dager...så får jeg håpe det fortsatt er bra :-)

Åå, så spennende!!!!!! jeg skal krysse fingra for deg, jeg. Håper virkelig du er gravid!:) Jeg hadde uttak 5/12 og satte inn 7/12, og begynner også å klø i fingra etter å teste... Første forsøk her også.

Heier på deg så lenge da, så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Si fra hvordan det går, og masse lykke til!

takk for det :-) ja kryss alt som kan krysses..det trenger vi alle :-) fikk beskjed på sykehus att jeg hvertfall ikke skulle teste før dag 10..så jeg holdt det da :-) du får ha lykke til du også,så får vi håpe vi begge er av de som får det til på 1 forsøk..:-) gi beskjed du også om hvordan det går med deg :-) hold ut..:-)

Annonse

Ja hvis det er 12 dager siden du satte sprøyta er det bare å si èn ting - GRATULERER SÅ MYE :-) verdens flotteste julepresang.

Kos deg masse i jula og stell pent med deg selv og din lille spire.

Til "lillevakreanna" - lykke til, skal krysse fingrene for deg også ;-) klemmer

julie73:Tusen hjertelig takk for varm melding :-) gjett om jeg skal slappe av i jula..har gudskjelov fri i romjula,så da skal jeg bruke tida mi på å smile og være glad :-) en ting er sikkert..jeg trenger absolutt ingen gaver til jul..jeg har fått den største gaven jeg kunne ønske meg:-)

lykke til,til dere alle her inne...:-)

Så godt at du har fri, da er det bare å finne dyna, kose seg på sofaen og se på tv. Nyte alle følelser og smiiiiiiiiiile i hjertet. Ja du har virkelig fått verdens herligste julegave :-) "heldiggrisen".... ;-) unner deg det virkelig. Koselig å lese at så mange lykkes om dagen. Håper du og din kjære får en helt fantastisk jul, og du, neste år er dere 3 stk. (minst, om dere ikke har noen fra før da). klem

hehe..rart å høre att vi er 3 til neste år :-) min sambo har 1 fra før,men får ikke ha kontakt med hu,da x er syk i huet :-( så det varmer litt ekstra att vi har fått det til...har skjønt att det har klaffa for mange,så 2007 er ett bra befruktningsår :-) håper du også får det til..God jul! og kos deg under dyna du også,i dette kalde været :-) takk for hyggelig tilbakemeldinger:-)

klem

er visst mange syke x'er også, skjønner jeg. Når barnet blir eldre kan det heldigvis bestemme selv, så da kommer nok kontakten skal du se. Dere får glede dere over deres egen lille spire (så lenge, selvom mannen din sikkert ville hatt kontakt med sitt første barn også). Nyte hver dag og hver følelse du har og kommer til å få. Det må være fantastisk å ha et lite barn i magen, det er jo så unikt. Jo tusen takk for det. Vi flytter til helga, så i jula skal jeg bare kose meg og "lade" opp til uttak i uke 2 eller 3. Har gått på spray en uke nå. Det rare er at jeg føler at det går bra denne gangen, og at vi får ei jente (merkelig, men jeg får jo se om magefølelsen er rett om en mnd tid). GOD JUL TIL DEG OG DIN KJÆRE, og den bitte-bitte-lille-i-magen :-) klem

vi flytta i helga vi også :-) overtagelse av det gamlehuset imorgen,så jeg har hatt mye annet å tenke på,mulig det er en årsak,da man klarer å slappe av mer...så får håpe du også klarer det og magefølelsen er riktig..lykke til i 2008..håper du klarer å slappe av i juletida selv om det er fælt å vente på slike ting..man ønsker jo att man kan komme igang med en gang..gjerne igår :-) men tida går jo så fort,gudskjelov...:-) krysser fingre for deg/dere att det nå skal gå bra :-) ordner seg for snille jenter ,som det så fint heter :-)

Åh, har dere flytta også, gratulerer med nytt bosted :-) ja kan ha noe med at tankene er andre steder, å gjøre - vet ikke. Jeg gleder meg virkelig til å flytte, er vel derfor jeg føler at det vil klaffe for oss også, for jeg er drittlei naboen som har plaget oss i 6 år. Hun er virkelig syk i hode, men så er hun et psykiatrisk tillfelle også da (stakkars, mest synd på henne). Gubben hennes er også ille. Vi har aldri snakket med dem eller gjort dem noe, så det er litt slitsomt. I sommer ble vi anmeldt for drapstrusler mot dem (de er så paranoide) - vi har sittet på terrassen Èn gang i sommer serru.......så da benyttet de sjansen til å finne på noe hyss da også. (ups, en avsporing) Det skal bli godt å flytte, og mentalt har jeg flyttet. Som du sier, det ordner seg for snille jenter.......og jeg føler iallefall selv at jeg er snill ;-) (prøver så godt jeg kan). Joda på en måte skulle jeg ønske at det skjedde i går, men på den annen side så får jeg "kommet i hus" før det begynner. For etter uttaket og innsettingen (hvis det går så bra) skal jeg bare slappe av og kose meg :-) (føler at det var derfor AIH forsøket ble mislykka, fordi jeg la gulv. Fikk en veldig smerte i magen). Takk for lykke-ønskningene, det varmer med litt støtte. Gled deg masse i dagene som kommer. Det skal jeg også, på dine vegne og litt på mine egen (kanskje jeg er like heldig). :-) klem

ja,uff det fins såååå mange syke mennesker.man tror nesten ikke det går ann,for oss normale er det jo utenkelig...ja,ja glad jeg ikke er en av de,føler meg snill jeg også :-)

håper virkelig det klaffer for dere nå da...er leit når ting ikke funker..men en dag,,så ordner det seg..det har vært motgang for oss i 3 år..og man lurer på,når det skal snu..og ja nå har det forhåpentligvis,endelig snudd seg for oss.endelig litt lykke...så,ja det vil snu seg for deg også..:-)

ja jeg skal glede meg masse fremover,og takk for att du er glad på mine vegne :-) som jeg har skjønt,så er det en del sjalu mennesker her inne..

Gratulerer linn!!!!!!!! Det var en veldig koselig nyhet! Håper inderlig jeg kommer etter om noen dager og at vi får ei fin jul!!

Jeg kjøpte to graviditetstester idag. Men tør ikke bruke dem før i slutten av neste uke...tror jeg;-)

Lykke til og oppdater oss på symptomer etterhvert:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...