Gå til innhold

Klinikk Hausken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som bruker Hausken?

Igang med vårt første ICSI der, med uttak uke 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal mulig igang der etter jul, venter på brev fra porsgrunn så får vi se når vi får time.. er det lang ventetid så tar vi et privat forsøk så lenge og da blir det Hausken...

Masse lykke til :o)

Skrevet

Tuse takk :)

Lykke til dere og. De er skikkelig flinke hos Hausken, men det er jo mye dyrere enn offentlig da, så jeg håper ikke ventetiden er så lang for dere i Porsgrunn.

Skrevet

Jeg har ikke vært hos Hausken-

men har hørt bare positivt fra den klinikken.

Er i gang med vårt 3 og siste offentlige forsøk-

går ikke dette er valget vårt Hausken eller utlandet.

Lykke til !

Skrevet

Har allerede hatt 3 forsøk i danmark privat så pengene går hehe...

Skrevet

Jeg var hos Hausken igår....utrolig dyktig og ærlig..

Jeg er 41 år.....og har ingen egg igjen.....istedenfor å tyne penger ut av oss,var han ærlig og sa at det går ikke.Har mindre enn 1 % sjanse...

Jeg har visst komt tidlig i overgangsalderen,og mine utdelte egg har tatt slutt.....jeg er heldig og har tre barn,men kunne tenkt meg ett med han jeg er så glad i.......

Jeg gikk til Hausken etter å ha lest om han her........og vil anbefale han på det varmeste.....

Jeg får innse at toget har gått,og være glad for de barna jeg har ......

Lykke til alle sammen,dere har fortjent å bli mødre alle sammen :-)

Skrevet

Venni:

Det var utrolig trist å høre.. Vet hvordan det er å ønske seg et felles barn med en man er glad i. Jeg har ett barn, er gift med barnløs mann med veldig sterkt barneønske.

Finnes det ikke noe mer dere kan gjøre?

Da håper jeg ihvertfall dere greier å slå dere til ro, masse gode klemmer herfra.

Tullemor1: Hehe, ja, at pengene flyr kan du trygt si. Det er jaggu dyrt å ta det privat! Håper dere lykkes. Klem

Skrevet

vi er hos Hausken. var ikke prøverør som var planen da vi begynte og har gått på fire pergokurer. men i dag var der sju egg, mot ett og ingen de tre forrige kurene, så da anbefalte han prøverør. skal ha uttak på tirsdag og innsetting på torsdag. var ikke helt det jeg så for meg da jeg troppet opp der for ul, men men.... håper bare vi kan lykkes snart.

Skrevet

Så spennende da! Var jo kjempe greit å slippe alle hormonene, hehe.

Her har Pergo ikke gitt noen egg. Håper vi får frem mange egg ved icsi.

Lykke til på tirsdag og torsdag, og i rugetiden :)

Skrevet

Tusen takk for det [email protected]...(du hadde ett langt navn.he he)

Jeg tok en blodprøve,og skal ta en til i januar.....tror det var for å se hormonnivået....så har ett ørlite håp ennå...men har igrunnen gitt opp.

Spurte min mor etterpå(dette var hemmelig for alle før onsdag)-hun skled sakte inn i overgangsalderen i min alder....med lite plager(en mager trøst)....

Han og jeg har bare kjent hverandre i tre år.Så selv om jeg hadde hatt egg for to år siden,hadde det vært for tidlig i vårt forhold

Donor er ikke aktuelt for oss....vi har jo barn-har bare så VELDIG lyst på ett sammen........

Men hun andre som skrev her at hun hadde ingen egg noen ganger.....er du ung??? (har ett håp om at jeg kan ha egg avogtil.men han sa igrunnen at det var likt hver periode,tror jeg)

Typen min sa:da kan vi kjøpe oss hund istedenfor........ha ha...typisk menn,de tar ofte litt lettere på det enn oss........ :-)

Da får vi kjøpe en hund som ligner på oss begge :-)

Humor er redningen min ...........

God helg til alle her

Skrevet

Heisann=)

Vi holder til hos Hausken, har fått et meget meget bra inntrykk av den klinikken=)

Vi skal reise på søndag og uttak mandag... dette er første gangen og vi gleder/gruer oss mye... men vet og føler vi er i gode hender=)

Skrevet

Hei Ke@ og andre:-)

Vil bare anbefale Hausken på det varmeste!

Vi hadde først 4 forsøk i Hgsd, på sykehuset der (offentlig). Ble ikke gravid eller noe på noen av forsøkene. Så tok vi sjansen på 1 forsøk hos Hausken og i dag er Ole akkurat 4mnd., født 14.august, og ligger nede i sengen sin og sover så søtt:-)))

Hausken er helt fantastisk og er utrolig dyktig til å evaluere oss og gi oss den behandlingen/hormonene vi trenger for å lykkes. I Hgsd fikk jeg alltid kun ut alt fra 1-4 brukende egg..... Hausken økte dette til 10 egg(!) der 9 ble befruktet og i dag har vi 3 flotte egg på frys!

OG, det MÅ sies at dere ikke vil kjenne noen ting til egguttaket hos han, det er helt uuuuutrolig deilig! Han traller og synger der han står og da det ikke gjør vondt i det hele tatt, så kan du nesten ikke gjøre noe annet enn å tralle med ;o)))

LYKKE LYKKE TIL, alle sammen og håper det blir drøssevis av spirer denne julen! Her kommer det mye babystøv fra meg og min lille Ole som også ønsker at alle som strever så hardt for en liten skatt som han, skal få ønsket oppfyllt! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* LYKKE TIL**************

Ønsker dere alle en riktig GOD JUL og GODT NYTTÅR :-)))

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Ole :)

Det er så deilig å høre sånne historier, da blir vi enda mer sikker i vår sak om at Hausken er det rette valget!

Han sa faktisk det med uttak en gang, at han kunne garantere meg 100% smertefritt uttak..

Fikk du mye smertelindring...?

Skrevet

Hei Ke@!

Tusen takk for det ;o)

Ja, jeg tror også at Hausken er det rette valget for dere og mange fler...

Nå vet jeg ikke hvor mye smertelindring jeg fikk, altså hvor mange ml med morfin eller hva han nå enn bruker, men jeg kjente ingenting. Jeg ble nok litt uvel etterpå pga dosen med smertelindring (det bel jeg i Hgsd også), men for å si det sånn: Jeg har hatt 4 egguttakog de har alle vært sinnsykt vonde og det er noe jeg absolutt ikke kommer til å gjøre igjen, altså feks. på sykehuset i Hgsd. Jeg er som regel tøff og klarer å ha litt vondt, men det der tok kaka altså....så det å komme til Hausken var som å komme i himmelen :-)

Så om du kan og vil, så er mitt råd å ta i mot den smertelindringen de normalt vil gi deg og alle andre og følg med uttaket på skjermen i spenning. Du vil ikke ha mye igjen for å ligge der å ha unødvendig vondt..

LYKKE TIL! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...