Gå til innhold

Uke 9 og 10???? og plutselig energi, noen flere

Anbefalte innlegg

Hei

har ikke vært veldig dårlig (bortsett fra i uke 8) og er 10 uker i morgen:) men "problemet" er at jeg plutselig har fått masse ekstra energi og det er jo kjempe digg, bortsett fra den skumle baktanken, kan fosteret være dødt??? Noen som har noen tanker om det, er 12 uker i julen, men vil ikke fortelle det til noen om jeg tror barnet er dødt.

gru gleder meg til første kontroll, men den er ikke før i uke 13, ikke lett å komme til lege her som jeg bor.

Fortsetter under...

Oj, kjenner meg igjen i det... Har akkurat vært på en liten ferie og hadde overraskende mye energi ift de siste ukene når jeg ser tilbake på det. Førstegangskontroll hos jordmor i går, og hun sendte meg rett til UL når hun fikk vite at jeg hadde hatt småblødninger en stund. UL viste at jeg har abortert allerede for en stund siden, var bare "restene" igjen som kroppen holder på å rydde opp i selv. Hadde akkurat fortalt besteforeldrene at vi ventet til sommeren, utrolig kjipt å måtte gi kontrabeskjed... Jeg håper jo at dette ikke er tilfelle for deg, men dersom du har hatt blødninger vil jeg anbefale deg å mase på legen i alle fall. Men det er jo uansett ikke noe legen kan gjøre, naturen går nok sin gang uansett. Men det er jo greit å vite hva som skjer.

Jeg er i uke 12 denne uka og har også fått tilbake energien. Gjør husarbeid som aldri før og jobber overtid hver dag og står opp tidlig, syns jeg er kjempeflink. Jeg har jo vært "død" i flere uker, skikkelig utslitt, men nå har det gått over og det er så utrolig deilig. Og jeg vet at ungen lever i beste velgående, kjenner det på meg, for magen er fortsatt treg og det er den fordi alt er slapt inn i der og fordi maten passerer saktere forbi ungen så den skal trekke til seg all næringen. Så tror nok bare du er der jeg er, bare litt før meg. Nyt det.

Takk for mange svar:)

Har ikke hatt noen blødninger eller farget utflod så får bare anta at ting er som det skal. Etter at jeg begynte å spise fiberrik mat hver 3 time og drikke 3 l væske hver dag er formen kjempe bra:)

HL

Hei:-)

Tror nok ikke du skal bekymra deg sålenge du ikke har smerter eller bldøninger:-)Jeg hadde det akkurat på samme måte, stakkars kjæresten var helt fortvila di første 9 ukene,jeg var jo ikke snakkende til og lå bare og sov og orka ingenting:-)Men så,i uke 10 så kom energien fykende igjen,nå er jeg vel mer lik vinter-mørketid meg selv igjen, som jeg kjenner meg igjen fra tidligere vintre hvertfall:-)Men de ukene før uke 10 var helt grusomme,alt var tungt å gjøre,ville bare sove:-)Lykke til videre:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...