Gå til innhold

progestan... noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte på disse samme dag som egguthenting...

4 stk for dag, men jeg lurer på hvordan virker dem? Er det noen bivirkninger? trill runde var dem også=) hehe....

Står jo på tysk eller noe så jeg skjønner ikke hva som står=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ta dem, og skjønte heller ingenting av bruksanvisningen, hehe.

Eneste jeg vet er at mange ikke får det dekket, fordi de ikke er reg. i Norge.

Hva med å høre på apoteket?

Skrevet

Det er bare å putte dem oppi hihi så langt du kommer hehehe... lykke til.. greit å ligge litt etterpå hvis du har mulighet... jeg gjorde begge deler på mine 3 forsøk.. lykke til :o)

Skrevet

Utdrag fra felleskatalogen om Crinone (som stort sett har de samme bivirkningene som Progestan (synes jeg):

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Øvrige: Tretthet, somnolens, hodepine. Mindre hyppige: Urogenitale: Vaginal irritasjon, irritasjon på applikasjonsstedet. Øvrige: Småblødninger.

men skal du bare ta 4 om dagen?

Under forsøkene mine i Porsgrunn skulle jeg ta 2 stk 3 ganger om dagen

Skrevet

Det hadde jeg også Emma. 2 stk 3 x daglig.. hadde ømme bryster, hodepine og var mye trøtt ja.. føles som en graviditet hehe.. så man kan fort ta feil ja.. dessverre..

Skrevet

Tok også 2x3 om dagen, men er forskjellige doser som alt annet.

Husker jeg fikk STORE, ømme bryster av progestanen. Ellers trøtt, og humørsvingninger. Og mensen kom ikke før to dager etter jeg sluttet på progynovaen.

Skrevet

Jeg skal starte med 2 stk ettermiddagen etter uttak og 2 morgen og 2 ettermiddag.. men er ikke sikker på hvor lenge....=)

Hehe, ja får vel bare dytte dem opp... usj, har litt sånn fobi mot ting oppi plasser det ikke hører hjemme jeg da...=) Bortsett fra barnelaging.. heh=)

Skrevet

Godt det er mange kloke damer her inne :)

Skal man ligge en stund etter å ha satt dem inn?

Faste tider?

Skrevet

Det er litt delte meningerom man skal ligge etterpå. Jeg pleier å ligge 15 min. Du trenger ikke ta de til helt faste klokkeslett men ta de morgen, middag og kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...