Gå til innhold

hvor mange pappaer kom ikke på lusiadagen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

biofar her kom ikke. sa ikke fra heller. selv om mannen på familievernkontoret påpekte det for far at 13.12 er det lusia dag. da må du være i barnehagen det er viktig for småen.

men så vi noe til han? nei

Skrevet

nope!!

Skrevet

Verken barnefaren el. eg var der. Leverte ho som vanleg i barnehagen. Var ingen andre foreldre der heller, men praktiseres sikkert forskjellig ifrå barnehage til barnehage.

Skrevet

nei, hva er en pappa? hehe.. hmh.. var på tilstelning klokka 15.. var koselig, men følte meg litt alene ja.. alle andre var mamma og pappa.. men her har ikke pappan vært inne i bildet i det hele tatt.. så ikke no bombe..

men rart å være den eneste aleine...

Skrevet

Ingen pappa her nei, men jeg var ikke den eneste som var alene da. Mange familier hvor bare far eller bare mor hadde tatt fri fra jobb.

Skrevet

Nå er min for liten til å være i barnehage, men vi var alle tre sammen på vinterfest/lucia fest i dag da, det var koselig:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Pappa'n dukka opp, ja, men ikke jeg. Da jeg henta på mandag så stod det et oppslag om at selv om det var lucia på onsdag trengte de ikke å ha på hvite klær. Da barnefar leverte i dag, så stod det at det var fest kl 15. Da blei jeg jo lei meg, for i går reiste jeg jo til Skien. Men så viste det seg at den festen var for de større barna så jeg gikk heldigvis ikke glipp av noe likevel!:-)

Skrevet

Han bor desverre litt for langt vekke til å delta på slike ting, noe han synes er svært trist. Så han skulle gjerne vært med på slike ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...