* vannmamma * Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Na er det 8 dager siden egguttak og oppstart med crinone x2 daglig. Siden dette er den 5. gangen jeg bruker crinone, har jeg litt a sammenligne med. Det som er sa rart, er at det kommer sa lite "restavfall" i truseinnlegget denne gangen. Hva kommer det av, tro? Har kroppen har "bruk for" mer enn tidligere?
LilleVakreAnna Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Nå er det min første gang, så jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg har lest at det er mange her som får mye rester, og de sa på Medicus at jeg kunne forvente det så jeg måtte regne med å bruke bind. Men hos meg er det nesten ikke noe restavfall. Veit ikke hva det kommer av jeg heller.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurte på det samme sist jeg ruget...Det kan bety at du er gravid eller det kan være helt tilfeldig. Spurte samme spm selv, og av de gravide som svarte, så svarte noen at de hadde opplevd mindre restavfall denne gangen enn under negative forsøk, mens ei ikke hadde merket noe forskjell... Ut skal det uansett på ett eller annet tidspunkt. Kroppen tar det den har bruk for, og spytter ut resten. Som når du tygger tyggis; når smaken er borte (Progesteron), så spytter du den ut igjen:O)
* vannmamma * Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Satser pa det forste alternativet ditt, jeg... :-) Etter 3 mislykkede soskenforsok er det litt uvant a vare optimistisk, men jeg har faktisk snev av optimisme... Er vanligvis ikke en som analyserer symptomer sa veldig, siden kroppen er pumpa av hormoner, men denne gangen leker jeg litt med tanken... :-)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Så bra:O) At du er optimistisk, mener jeg:O)) Den magefølelsen skal man ikke spøke med. Den kan være riktig, den!! Ønsker deg masse lykke til!!!
Trulte82 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Hei Vannmamma :0) Jeg har også merket forskjell på crionen 1 forsøket vårt hadde jeg mye mere å det var utvannet jeg var gravid da men hcg verdien var veldig lav å desverre gikk ikke det forsøket bra 2 forsøket var det helt annet (litt ekkelt dette her) mere tykt å så litt gul/grønt ut å det var mindere som kom ut. Denne gangen var det positiv test å hcg verdien er som den skulle men nå har jeg selvførgelig fått blødninger. så er redd for at dette ikke går heller.. blir spennende til ons da skal jeg inn å ta ny test å se om hcg verdien stiger el synker. huff tunge dager. Men Ønsker deg masse lykketil håper du lykkes.
* vannmamma * Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2007 Oj, det hores ut som mer drama enn onskelig... Haper pa det beste for deg!! For et par dager siden kom det mer guffe, men i dag er det ganske tort og fint igjen, sa det er litt rart. Mensmurringene er ganske kraftige, og jeg forventer egenlig a fa mensen. Har vart optimistisk helt til i gar, da jeg ombestemte meg... Ja, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå