bullebull&gullegull Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 kjøpte jane vogn på alnabru da den var på salg nå for noen uker siden. kjøpte den i grå da vi ikke vet kjønn og jeg syns fargen var fin. Vi fikk utstillingsmodellen i bag og bilsete. Sportsvogna sa de at de hadde på lager i grrått. Så fikk med den, selgerdama kikket raskt oppi og så at denvar grå. Og det var den. Men da vi åpnet vogna så viser det seg at kalesjen og stroppene er oransje. Ikke så altfor gal i fargen, men fryktelig lite "jentete" hvis det er det som kommer. Og for å være ærlig så er ikke oransje helt favorittfargen min... Og den jeg kikket på var jo strengt tatt grå og svart! Så da lurer jeg litt på, hva kan jeg gjøre med det? Går det an å f eks kjøpe bare kalesjen løst i svart? Og hvor får jeg tak i det hen? Kan jeg evt reise tilbake og klage? Er en salgsvogn som de nå helt sikkert er utsolgt på. Jeg vil jo veldig gjerne ha den vogna, men ble jo litt skuffa da jeg åpnet! Noen som vet?
Minnie Mom Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde nok reist tilbake og sagt ifra. Mulig at de kan skaffe kalesje i riktig farge da. Ta med vogn og kalesje, samt kvitteringen!
bullebull&gullegull Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 ringte de nå... de har bare en i blå og en i rød igjen... kunne ta med vogna og evt få tilbake pengene... er skikkelig lei meg for det er den vogna jeg vil ha! æsj altså...
bullebull&gullegull Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Må bare få skryte litt av servicen jeg fikk på barnas hus jeg altså... Dro tilbake og var lettere irritert og sint. Hun jeg pratet med var kjempehyggelig. Hun fortalte meg at den oransje vogna jeg hadde fått var ikke en vogn de noen gang hadde hatt inne. Hun sa at det måtte være en feil fra leverandøren. De hadde ikke inne den grå jeg hadde valgt i utgangspunktet, og det passet ikke med den andre kalesjen. Så sa hun at de hadde sjekket ut eksternlageret og de hadde noen mørkeblå sportsvogner, og jeg kunne få den i stedet hvis jeg ville. Og det verste er at jeg nesten syns den var finere! he he så er så utrolig glad og fornøyd nå. Hun beklaget seg over at de antagelig ikke fikk vogna i butikk før etter nyttår. Det gjør jo ikke stort når ungen kommer i mai ) Og hun lovte at vi skulle åpne esken sammen i butikken så jeg var sikker på at jeg var fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå