Solståle med 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #1 Del Skrevet 13. desember 2007 Har dere handlet inn mye til babyen? Eller satser dere også på å handle på januarsalget? Dette er vår første baby. Vi har ikke handlet mye, bare bilsete som var på tilbud tidligere i høst og noe nøytralt babytøy. Gleder meg til å shoppe litt i januar ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Del Skrevet 13. desember 2007 har handlet en del, å tror ikek det blir mye handling i januar.hakke råd da.hehe...eneste sengklær tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dancing Queen Skrevet 14. desember 2007 #3 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. jeg har ikke handlet så mye enda.tenkte jeg skulle ta det i januar, da er det salg og jeg får engangstønad. jeg har brukt høsten til å spare penger... men det er ikke bare bare å holde seg heller! klør i fingrene etter å begynne! gleder meg egentlig litt til julen er over.. det tror jeg ikke har hendt før hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. desember 2007 #4 Del Skrevet 14. desember 2007 Det skal vi! Jippi!!!! =O) Førstemann her òg.. Vi har kjøpt barnevogna(fra vennepar) og voksipose, og arvet vugge og noe småtteri, så vi tar storhandelen i Januar. Skal lage liste over det vi trenger og levere på Reflex, så skulle de komme opp med en pakkepris til oss. Helt genialt! Gleder meg kjempemasse =O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
figgapia Skrevet 24. desember 2007 #5 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, tenkte jeg skulle prøve det litt.... Også fordi da vet jeg hva vi har fått i julegaver. Er jo så gøy å handle når det er salg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #6 Del Skrevet 25. desember 2007 vi kjøpte bilsete i juli. vi prøver å kjøpe litt hver mnd siden jeg er student og det blir hardt å kjøpe alt på en gang. ellers mangler vi bare badetermometer, febertermometer og andre apotekartikler- ellers er alt i hus. klærne var jeg ferdig med i ca 4 mnd, men kommer jeg over noe søtt kjøper jeg det:) god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå