Gå til innhold

Handle på januarsalg?

Solståle med 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Har dere handlet inn mye til babyen? Eller satser dere også på å handle på januarsalget?

Dette er vår første baby. Vi har ikke handlet mye, bare bilsete som var på tilbud tidligere i høst og noe nøytralt babytøy. Gleder meg til å shoppe litt i januar ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg har ikke handlet så mye enda.tenkte jeg skulle ta det i januar, da er det salg og jeg får engangstønad. jeg har brukt høsten til å spare penger... men det er ikke bare bare å holde seg heller! klør i fingrene etter å begynne!

gleder meg egentlig litt til julen er over.. det tror jeg ikke har hendt før :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi! Jippi!!!! =O) Førstemann her òg..

Vi har kjøpt barnevogna(fra vennepar) og voksipose, og arvet vugge og noe småtteri, så vi tar storhandelen i Januar.

Skal lage liste over det vi trenger og levere på Reflex, så skulle de komme opp med en pakkepris til oss. Helt genialt!

Gleder meg kjempemasse =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, tenkte jeg skulle prøve det litt.... Også fordi da vet jeg hva vi har fått i julegaver.

Er jo så gøy å handle når det er salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte bilsete i juli. vi prøver å kjøpe litt hver mnd siden jeg er student og det blir hardt å kjøpe alt på en gang. ellers mangler vi bare badetermometer, febertermometer og andre apotekartikler- ellers er alt i hus. klærne var jeg ferdig med i ca 4 mnd, men kommer jeg over noe søtt kjøper jeg det:)

god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...