Gå til innhold

Åhh, letta! :D

lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så bekymret i dag for jeg våknet opp med blødning. Fikk time hos legen som henvendte meg til ullevåll for innvendig ultralyd. Der fikk vi se en liten peanøtt! :D Hehe.. Alt så fint ut og han så ingen grunn til at dette ikke skulle gå bra. Blødningene var pga hormoner, og jeg kommer nok til å ha litt blødninger fremover for morkaka skal også flytte seg litt. Så nå har jeg hengt opp bildet vi fikk og nå kan vi endelig slappe av og nyte helgen og julen :D Ble satt litt tilbake da. 2 dager, hehe.. Så jeg er 8+4 og ikke 8+6 som jeg trodde ;) Ha en fin kveld folkens! Stor klem til alle fra en lykkelig stine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-) Peanøtt var foresten en litt bedre beskrivelse enn "minisnømannen" min :-P

Skrevet

Takk for det! :) Syns minisnømannen var en artig beskrivelse! hehe..

Skrevet

var egentlig oppnedminisnømannen, men ble så langt å skrive det i sms, så måtte korte det ned litt :-)

Skrevet

Hehe, najs :P Langt på vei du eller?

Skrevet

Er litt vanskelig å si, gikk på p-piller da jeg ble gravid så vet ikke om jeg kan regne ut fra vanlig menssyklus, men er vel mellom 9-11 uker på vei, får ikke vite eksakt før i januar. men juli-barn blir det nok:-)

Skrevet

Så koselig! :) Julibarn på meg og. Hvor er du fra? Så at vi er jevngamle.. Er 85 jeg. Fra oslo :)

Skrevet

Veit. har snoka allerede ;-) Jeg er fra Lommedalen i Bærum(stedet Gud glemte og Djevelen forlot), så er jo ikke en verden unna :-)

Skrevet

Det er jo koselig da! :) Greit med folk på egen alder syns jeg som ikke er så langt unna.. Håper det blir no treff til våren en gang. Greit å møte flere i samme situasjon :D

Skrevet

Høres ikke dumt ut nei, alltid greit å ha noen å sutre til som skjønner hvorfor man sutrer :-P Hvordan er formen din da? Mye dårlig?

Selv kan jeg vel krysse av nedover hele lista med symptomer, det ene mer guffent enn det andre, men det gjør egentlig ingenting :-) Med tanke på resultatet kan jeg godt spy meg gjennom noen måneder .-)

Skrevet

Formen er ikke så veldig bra egentlig.. Myye kvalm for tiden, kaster opp og greier. Ellers merker jeg egentlig ikke så veldig mye. Hatt litt ømme pupper, men det varte ikke så lenge. Sulten hele tiden, men orker ikke mye mat. Gleder meg til magen kommer! Håper den kommer snart. Kan faktisk ikke gå med buksene mine, men er nok bare litt innbilning tror jeg.. :P

Men som du sier, det er jo verdt det! Alt for at lille nurket skal ha det fint. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...