Gå til innhold

Tror jeg angrer jeg...

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag og sambo ville ikke vite kjønn så jeg gikk med på det... Nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet!!! Vil så utrolig gjerne vite hva som vokser inni meg! Jordmor sa at hun så kjønnet. Så det er så rart at noen sitter og vet hva jeg skal føde og ikke jeg! Det er liksom litt rart... Noen som vet hva jeg kan gjøre hvis jeg bare ikke klarer å ikke vite? Må jeg bestille meg privat ul da? Tror liksom ikke jeg gidder bruke så mye penger på det bare for å vite hva som kommer. Det er jo egentlig ett fett så lenge ungen er frisk! Men det er denne hersens nysgjerrigheten da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136290897-tror-jeg-angrer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg visste ikke det sist gang.og det var pga at sambo ikke ville vite det. jeg syns det var kjempe spennende jeg. skulle egentlig ønske vi ikke visste det denne gangen heller. men det er mest praktisk nå syns jeg. siden vi har rosa vogn osv.så er veldig fornøyd med at jeg vet hva vi får.. vi får en gutt denne gangen så vi må ut å handle inn masse..;)

jeg synes også det er spennende å vente til fødselen når babyen kommer og de sier det er en......

jeg er og veldig nyskjerrig siden vi har tre gutter fra før,,, før ul ville mannen min vite det men jeg synes vi burde vente og forklarte hvorfor og han er enig,, mye mer spennende, jeg har fått ny ul og så jeg spurte mannen min skal vi spørre da, han sa at jeg hadde sagt at vi burde vente slik jeg hadde sagt:) okei så nå må vi bare vente spent.

Så vent i spenning,, så mye kjekkere å ringe til bekjente å fortelle det ble en jente/gutt. lett å røpe seg hvis man vet på forhånd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...