Gå til innhold

I dag kom inkallelsen til Porsgrunn! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, så gøy! Gratulerer så masse med innkallelse. Da er dere et stort steg nærmere :))

Vi skal også til Porsgrunn, fikk innkallelse i forrige uke og time den 8. januar. Er så spent, og grugleder meg skikkelig :)

Men godt å bare komme i gang, da. Hadde regnet med MYE lenger ventetid.

Ang. passbildene aner jeg virkelig ikke. Kanskje bare en grei måte å holde styr på alle oss pasientene på? Vi er jo mange, og kommer fra ulike kanter av landet. Men altså, det er bare vill gjetning :)

Jeg lurer også på én ting - dere som skal til Porsgrunn: Stod det noe i innkallelsen om hva slags behandling dere skal få? I vår stod det ingenting, men jeg mener at legen søkte om ICSI. Er nok det eneste som kan nytte, i vårt tilfelle, pga. veldig få sædceller. Men i brevet stod det ikke noe om det.

Masse lykke til, alle sammen. Moro at vi er flere som skal inn omtrent samtidig.

klem

Annonse

Det med bilde er nok for å vite hvem dere er og gjenkjenne dere, i danmark tok de bilde og la inn. Slik at hver gang jeg ringte kom bilde av meg opp på skjermen slik at de visste hvem det var de snakket med, kjekt egentlig! :o)

Lykke til alle sammen... venter på brev fra porsgrunn jeg også, brev ble sendt 26 nov.. håper på svar snart..

Hvor lang tid ventet dere??

Hei på deg!

De stifter fast bildene foran på journalen, slik at de kan kjenne igjen folk som ringer. Det var ikke nødvendig å ha passbilder, vi hadde ikke det og tok med et annet et, og da sa hun sykepleieren at folk hadde levert brudebilder og div, bare man kunne se ansiktene så var det greit:)

Så nå vet du det:)

Hei!

For oss så gikk det veldig fort, vi fikk først brev om at det var 7md ventetid og at de hadde mottatt søknaden, 14 dager etter fikk vi brev om time 4 desember. Det gikk under 2md fra legen sendte søknaden til vi var inne til forsamtale, og vi begynner å spraye i januar!:)

Hei Snuppelure :)

Vi ble henvist til Porsgrunn den 23.10, og fikk brev om at vi var registrert ei drøy uke seinere. (Brevet var datert den 30.10). I det første brevet stod det at ventetiden var på omlag 7 måneder.

Men så, etter bare halvannen måned, fikk vi et nytt brev, og innkalling til time den 8. januar. Gjett om vi ble overrasket, og superglade :)

Masse lykke til - som du skjønner kan dette gå fort!

Hei! Jeg var på første konsultasjon for to uker siden. Gynekologen vår hadde skrevet i søknaden at vi søkte icsi. Men det tar de ikke stilling til før dere har vært på første konsultasjon og snakket med dem. Da vi hadde vært på samtale kom legen fram til at vi skulle prøve AIH (inseminasjon) før evt. ICSI.

Olianna

Annonse

Hei Lykkeliten og Olianna!

Tusen takk for fine svar. Da skjønner jeg mer :) Syntes liksom alle andre snakket om at de skulle inn til IVF og ICSI og sånt, før de i det hele tatt hadde vært på klinikken. Og så følte jeg meg litt i villrede, siden vi ikke har fått noen beskjeder.

Masse lykke til med AIH, Olianna. Går dere i gang straks?

hei er så glad jeg å var i posten nå å der lå brevet, fått inkallelse til porsgrunn 3 januar. Er så spent tok bara litt over en mnd fra vi sendte søknaden til vi fikk dato"n.:)

Så morro at det er flere rundt samme tid for da kan vi følge hverandre.

lykke til

Jeg syns du skal gjøre det Nøtt! Det hadde jeg gjort... Så får du forhåpentligvis svar på hvorfor det har skjedd, så slipper du å irritere deg over det. Syns det er urettferdig jeg.. Kom gjerne med oppdatering på hva de sa :-) Er nysgjerrig jeg og! :-)

Ja, blodprøver som skal tas mellom dag 2 og 5 i syklusen.. Kom plutselig på det nå i kveld, og jeg er på dag 4 i dag. Får komme meg til legen og ta dem i morratidlig da jeg..

(men skjønner ikke helt hvorfor jeg måtte dette, for jeg har målt FSH og LH på syklusdag 3 i september, og dette ble vedlagt søknaden)

Det er krysset av for LH og FSH.

Dette ble sjekket i høst hos gynekologen. Men han er en sløving, så det skulle ikke forundre meg om han har "glemt" å analysere dem eller ikke vedlagt disse i søknaden.

Kan det være pga. dette at vi fikk time senere? Æsj, jeg skjønner ingenting. Skal iallfall ta blodprøvene i morra, og så får jeg avvente svaret fra klinikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...