Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny og håper det er her jeg skal være nå, har vært litt innpå bli gravid tidligere.

Tok en graviditetstest i dag og den var positiv. MEN: natt til søndag hadde eg noen forferdelige kramper/smerter i magen, avtok litt de neste dagene, men fortsatt mye smerter. vært hos legen, men ingen svar. Han vet ikke at eg har fått positiv test ettersom eg ikke har fåt tak i han i dag. Ingen smerter nå, tisser mye og ømme bryster Det som er ennå merkeligere er at forrige mens var 26 nov, kom og varte som den skulle. ikm etter denne er 22. des.... Kan en ha mensen når en er gravid, kan dette evt være ma???

Hilsen en som har prøvd over et år og er kjemperedd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er de som har blødninger som er ganske like mensblødninger,de første måndene når de er gravide,har du fått en positiv test,må du vel være gravid,for den slår jo bare ut på hcg og den eneste gangen enn ha det er når enn er gravid.

Du kan ha ganske mye smerter den første tiden,da livmoren strekker og tøyer på seg,er du nervøs og redd,hadde jeg snakket med legen,for å bli beroliget,evt tatt en tidlig ul for å sjekke dette ut.

Vil ønske deg lykke til videre.

Skrevet

Tusen takk for svar, skal til legen i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...