Gå til innhold

Termin juli 2008


Rorrimamma

Anbefalte innlegg

Flere som har termin ca samtidig som meg? Jeg har ca 22-23 juli. Hadde vært kjempegøy og fulgt hverandre på e-post igjennom svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i slutten av juli. 23. iflg. terminkalkulatoren, men denne er ikke helt sikker. På UL på tirsdag så målte embryoet 7+2, altså 6 dager mindre enn terminkalkulatoren. Så vi får se!

 

Men morro om man kan følge hverandre litt underveis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden overskriften var juli 2008 kan jeg vel legge inn en meldig her jeg også. Termin 2., 4. og 6. juli! 2. juli etter tidlig ul, 4. juli etter terminkalkulator og 6. juli etter besøk hos lege. Hun fikk litt problemer med terminutregning siden dette er et prøverørsbarn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I følge legen og babyverden har jeg termin 20 juli, men var på ultralyd i dag og ble satt tilbake 2 dager så da har jeg sikkert ny termindato 22 eller 23 juli :) Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan vet dere termin akkurat på dagen? noe legen finner ut, eller er det en regel, sånn at man kan finne det ut selv. første dag på siste mens var 14. oktober. er 8+5 da.. om noen kan finne det ut for meg så blir jeg glad=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...