Kristi*trebarnsmor* Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei Så på profilen din at du ikke visste hvordan du forandret terminen din. Det gjør du ved å gå inn på "din profil", deretter "brukerinformasjon". Nederst på den siden kan du forandre terminen din. Grunnen til at jeg skriver til deg her er at det ikke går an å sende deg personlig melding. Dette må du krysse av for inne på "rediger profil" (også det under "din profil") Håper det var til hjelp Lykke til med svangerskapet og alle fire barna!
moden mamma Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Tusen takk Kristi at du gidda bry deg hjelpe meg! Hehe...Jeg som har vært på nettet siden '95, fant mannen min på nett i 2000 og har chatta i all evigheter - at jeg skulle få så mange problemer i dette forumet var nesten morsomt... På toppen av alt greide jeg å "fucke" opp den nye profiloen min, slik jeg måtte ta i bruk den jeg hadde fra forrige svangerskap... :-)) Men.. med den nye kunnskapen jeg fikk fra deg ble det ikke noe problem å tilpasse profilen til nåværende svangerskap. Tusen takk!! .-))
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Hihi.. Bare hyggelig Fint nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå