Gå til innhold

Blod i uke 34+1

mamma :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har i en 14 dagers tid hatt litt rosa utflod. Mest om natten. Sikkert fordi jeg har hostet sånn. Nå har det begynt å gi seg,men etter å ha satt på vaskemaskinen i sted gikk jeg på do og da var det klart rødt blod i truseinnlegget. Burde jeg ringe jordmor på helsestasjonen og bare høre eller er det litt vanlig sånn på slutten????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt - hva "koster" jo det! Mye bedre å sjekke ut, og vite - enn å bli småstressa av å sitte hjemme og tenke!

Skrevet

Jeg er i uke 34+5, Jeg har ikke hatt noe spor etter blod i svangerskapet ennå. Hadde jeg fått det nå, hadde jeg absolut ringt fødeavd og spurt om en sjekk!!!!

Skrevet

Ring til føden! Jeg har fått beskjed om å ringe umiddelbart om det er blødninger, og de tar tvillinggravide veldig alvorlig. Det er jo sjelden det er noe komplikasjoner, men det er viktig å følge opp med en gang. Lykke til!!!

Skrevet

Jeg ville også ha ringt!

Heller få sjekket opp ting enn å lure :)

Skrevet

Ringte jordmor og hun skulle ringe tilbake. Noe hun ikke gjorde.

Har ikke kommet mer blod så jeg avventer litt tror jeg...........

Prøver muligens å ringe i morgen. Skal tenke litt på det.

.....er litt kylling når det gjelder å være til bry....

Skrevet

Ringte føden og skulle komme inn for sjekk ved neste gang det kom blod.

De sa det var litt vanlig så sent ut i tvillingsvangerskapet og kunne være tegn på at noe kom til å skje snart.

Da er jeg rolig og trygg ;D

Skrevet

Det var fint :) kos deg du og slapp av,kansje du snart har dine små nurk i armene!

Lykke til videre:)

Skrevet

når det er så seint i svangerskapet kan det ikke være slimproppen som har løsnet da?:) da sier di jo at da er fødselen like rundt hjørnet=)

masse kykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...