Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jah! *Rekker opp hånden* Befinner meg i Wales...Ankommer Norge på lørdag for å være hjemme i julen,men drar tilbake til Wales 5. januar... Skal være hele svangerskapet her til helt på slutten, da skal jeg hjem Forhåpemtligvis i god tid men man vet jo aldri.... Har termin i begynnelsen av august og kommer oss hjem i begynnelsen av juli. Håper det holder ...
hemmelig :) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Da er vi to da ,iallefall Vi har ikke bestemt hvor vi skal faa barnet, her eller hjemme, men begge deler er aktuelt. Skal ogsaa hjem i julen og det gleder vi oss masse til Hvordan er det med svangerskapskontroller der du bor da ? Likt som hjemme eller ? Jeg har ikke kontaktet lege enda saa jeg vet faelt lite om saant her saa det skal bli spennende det ogsaa.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hehe, likt som med deg. Har ikke kontaktet lege ennå,så jeg aner ikke.... Skal bli spennede å se. Håper på en norsk kontroll ihvertfall nå som jeg drar hjem... Vi skal føde hjemme,definitivt...Prøve å få det til ihvertfall. Flytter hjem 1-1,5 måneder før evt termin tror jeg. Passer jo bra... Ble så fornøyd med Storken forrige gang at jeg vil prøve på det igjen... Hvor er du?
hemmelig :) Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Du maa faa deg profil saa kan vi skrive paa pm. HIlsen hemmelige hemmelig
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Tullejente.... Står jo lyer jo Eller, gjør som jeg får beskjed om Vel,når jeg selv vil selvsagt ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå