Gå til innhold

Andre i utlandet ?


hemmelig :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jah! *Rekker opp hånden* Befinner meg i Wales...Ankommer Norge på lørdag for å være hjemme i julen,men drar tilbake til Wales 5. januar...

 

Skal være hele svangerskapet her til helt på slutten, da skal jeg hjem :) Forhåpemtligvis i god tid men man vet jo aldri.... Har termin i begynnelsen av august og kommer oss hjem i begynnelsen av juli. Håper det holder ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to da ,iallefall :)

 

Vi har ikke bestemt hvor vi skal faa barnet, her eller hjemme, men begge deler er aktuelt.

 

Skal ogsaa hjem i julen og det gleder vi oss masse til :)

 

Hvordan er det med svangerskapskontroller der du bor da ? Likt som hjemme eller ?

Jeg har ikke kontaktet lege enda saa jeg vet faelt lite om saant her saa det skal bli spennende det ogsaa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, likt som med deg. Har ikke kontaktet lege ennå,så jeg aner ikke.... Skal bli spennede å se. Håper på en norsk kontroll ihvertfall nå som jeg drar hjem...

 

Vi skal føde hjemme,definitivt...Prøve å få det til ihvertfall. Flytter hjem 1-1,5 måneder før evt termin tror jeg. Passer jo bra...

Ble så fornøyd med Storken forrige gang at jeg vil prøve på det igjen...

 

Hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullejente.... Står jo lyer jo :) Eller, gjør som jeg får beskjed om ;) Vel,når jeg selv vil selvsagt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...